|
||||
|
||||
Tillbaka från Tilos
Nu är vi tillbaka efter en underbar vecka på Tilos där jag firade min 60-årsdag. Schemat var exakt som när jag firade min 50-årsdag där. Först ouzo till alla på Giorgios (där han bjöd på tårta) sedan middag på Oasis (där de bjöd på tårta). Avslutade veckan med en natt på Kristina's Rooms i Gamla Stan på Rhodos. Fantastiskt litet hotell med en fantastisk service.
|
|
|||
|
|||
Sv: Tillbaka från Tilos
Hej!
Härligt 60 års firande, kan ju inte bli bättre. Och grattis i efterskott! Hur var det med vädret? Åker ner på söndag och undrar hur varma kläder man behöver ta med? Räcker en tunn kofta till kvällen? Bankomaten är väl inte igång än? Funkade det bra med båt trots att inte Sea star går än. Var allt igång på ljuvliga Tilos? Längtar! ElisabethK |
|
||||
|
||||
Tackar. Ja vädret kan kanon, lagom varmt och ingen eller lite blåst. En tröja kan vara skönt om man sitter ute på kvällen. Bankomaten var inte igång, men banken var öppen. Det gick att få ut kontanter med kort, men det tog lång tid. Först drog de kortet i en sån där gammadags historia, och sedan var de tvungna att ringa för att kolla saldot. Men det gick.
Dodekanesos Seyways går rätt ofta. Du kan kolla på tilos-travel.com för närmare information. Och i princip allt var igång utom några restauranger. Längtar redan tillbaka. |
|
|||
|
|||
Låter härligt! Det är ju alltid bra när resan blir som man tänkt sig och på Tilos är det väl rätt svårt att få en misslyckad semester!
Det är ju dryga tre veckor innan det är vår tur och då hoppas jag verkligen att transport sker samma dag. Vi har inte hört av Ving om något annat i alla fall. Lissi |
|
||||
|
||||
Citat:
Och visst är Kristinas något utöver det vanliga. |
|
|||
|
|||
I väntan på pingst och midsommar.
Härligt att höra om Tilos, då man ju väntat ett tag på att kunna ta sig dit, men som jag skrev till Mike på "Annas"......vad ska man ta sig till när man längtar!
Vill får se se om bankomaten är på plats 8 juni, annars för vi ju köra "the old way". Det löser sig alltid. Kalispera |
|
||||
|
||||
Sv: I väntan på pingst och midsommar.
Citat:
Ann-Kristin |
|
|