![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Ja livet leker även här på Amorgos!
Birgitta. |
|
||||
|
||||
![]()
Låter härligt, Lissi! Önskar er god fortsatt njutning och värme och sol trots den hårda vinden!
![]() ![]() / Anne ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Fortsatt härlig semester tillönskas! Hoppas det kommer bättre chanser till dopp i havet, skönt att ni har tillgång till pool om havet inte visar sig från sin bästa sida men det är ju rakt inte samma sak. (Tycker jag. Min snart-nioåring är av annan åsikt.)
|
|
||||
|
||||
![]()
Livet leker även här i Mälardalen. Min man har just bokat tre veckor i september. Gissa vilken ö?
![]() Lissi! Vi hade tur med vädret under våra två veckor på Kreta - Chaniakusten. Lite blåsigt men varmt. Och inga höga vågor, förutom i barnpoolen. Ha en fortsatt härlig vistelse på Kreta. Och simma lugnt! ![]() Sjöborren. |
|
||||
|
||||
![]()
Hei
![]() ![]() - og du fikk meg virkelig til å minnes Kalderimis herlige gratinerte Champignions ![]() N Y T videre ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ha, det fint Lisa!
Jag njuter för fullt på Amorgos, men det vet du ju redan!.. ![]() Kram |
|
||||
|
||||
![]()
Fortsatt trevlig semester önskar jag dej och din väninna. Visst är det kul att resa tillsammans med en vän som man känner väl
![]() //maji ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ännu en pärla till dag . Vi har så trevligt och har ett ständigt pågående samtal om livet och alla glädjeämnen och sorger och om alla gemensama minnen. En resa i nutid och dåtid. Hotellet fortsätter att överraska och hotellägarfamiljenmed mor och far och söner och svärdöttrar som alla arbetar här är bland de trevligaste jag mött i Grekland i hotellsammanhang. Vi har tillbringat större delen av dageni Chania och även på andra sidan bortom hamnen. Så har vi mött Monica C igen. Det var hon som frågade om vägeni går.
![]() Vi åt supergott på Tamam dag. I morgonRethymno där vi ska träffa Yanna bla. Trevligt! Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Ja det ska bli kul att träffa dig Lissi!
![]() Yanna |
![]() |
|
|