|
||||
|
||||
Hemma efter underbar vistelse på Tilos :)
Är nu hemma igen efter en helt fantastisk vecka på ljuvliga Tilos och längtar redan tillbaka Visst har det varit ett något "märkligt" väder på Tilos, men för mig hade det kunnat komma snö...det kanske säger en del om min förälskelse till den lilla ön och ortsbefolkningen... Det känns ljuvligt att veta att jag kommer tillbaka den 31 augusti. Jag bodde även denna gång på Hotel Eleni...vilket jag kommer att göra även nästa gång. Michalis, Kostas och deras team är helt enkelt outstanding, i alla fall för mig
Önskar er alla som har underbara Tilos som resmål framöver en fantastisk resa!! Hälsa gärna från Ann |
|
|||
|
|||
Sv: Hemma efter underbar vistelse på Tilos :)
Hej Maggy!
Det var trevligt att träffa dig, hoppas din resa hem gick bra. Visst är det som vanligt omtumlande att komma till Rhodos efter lugnet på Tilos. Vi ses igen 30 augusti, kanske till lunchen, korven var god! Mvh ElisabethK |
|
||||
|
||||
Trots att det inte är mer än sju veckor sedan vi lämnade Tilos, längtar vi redan tillbaka. Och visst känns det skönt att veta att man har tre veckor kvar ...
Hälsningar! Sjöborren. |
|
||||
|
||||
Citat:
Tack, detsamma! Jadå resan hem gick bra, med visst strul eftersom Öresundstågen är inställda. Ja, Rhodos vill jag bara lämna så snabbt det bara går. Jag skulle aldrig boka en resa till Rhodos, i alla fall inte till gamla stan...ja, ska bli kul att träffas igen Ja, vi var ju flera som tyckte korven var god...(kattorna) Ha det gott!! Mvh/Maggy |
|
||||
|
||||
Citat:
...visst är det så, Sjöborren...jag längtar tillbaka redan när jag går ombord på catamaranen från Tilos... ...håller med dig...känns helt underbart att veta att jag har ännu 2 veckor framför mig på Tilos i aug/sep... Mvh/Maggy |
|
|