![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
För mig gällde 15+5 men jag var bara borta en vecka och klarade mig med god marginal trots att jag handlat en del.
Ev |
|
||||
|
||||
![]()
Med 15 + 5 kg har jeg i alle fall et problem med å holde meg innenfor grensene. På grunn av søvnapne har jeg de siste 5 årene hatt med meg en pustemaskin, som jeg må ha som håndbagasje. Plassert i en liten ryggsekk veier den 6,5 kg. Det har aldri skapt noen problem hittil. Man kan visst fylle ut skjemaer til turoperatør eller flyselskap, og få dette klassifisert som nødvendig medisinsk utstyr, og dermed få aksept for den ekstra vekten. Jeg har aldri brydd meg om å søke, og satser på at det er lettere å få tilgivelse enn tillatelse...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Den väckte lite nyfikenhet i säkerhetskontrollen de första åren, men har aldrig orsakat viktdiskussion vid incheckningen. Om sådan skulle uppstå kommer jag definitivt med emfas att hävda att det är medicinsk utrustning som enligt villkoren får medföras utöver maxvikten. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Sorry, utenom tema men passer her likevel: jeg må ha fylte sprøyter med i håndbagasjen. Jeg har brev fra lege om at det er nødvendig medisin, men det brevet har de aldri bedt om å få se i sikkerhetssjekken. Aldri har de så mye kommentert sprøytene engang.
Men en lipgloss, den må i lukket literspose for ikke bli beslaglagt! Forstå det den som kan. |
|
||||
|
||||
![]()
Vi ska flyga med Aegean air om ett par veckor. Där ingår handbagage på 8 kg. Men vill man ha ett bagage till får man betala 30 euro per väg. Detta bagage får väga 23 kg. Smakar det så kostar det!
![]() Katitzi ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Beror ju på biljettklass som man bokat, vi bokade saver o där ingår 23 kilo incheckat + 8 handbaggage,
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Katitzi ![]() Senast redigerad av Katitzi den 2014-06-15 klockan 22:30. |
|
||||
|
||||
![]()
Om man flyr innenriks med Aegean/Olympic er det forskjelling fra destinasjon til destinasjon om man må betale ekstra for innsjekket bagasje.
![]() Vi fløy med økonomibilletter Rhodos - Kastellorizo nå i mai, da var 23kg inkludert ![]() |
![]() |
|
|