![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Ja vad kan man säga? Man blir imponerad.
![]() / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Åh. så fint beskrivet och man vill vara med!
|
|
|||
|
|||
![]()
Fantastiskt!!..
![]() Ser ut som en vandring helt i min smak!!.. ![]() Sunny(som ändå längtar tillbaks till Amorgos höga berg och vandringar) |
|
|||
|
|||
![]()
Helt underbart. Jag skulle aldrig själv kunna göra en sådan vandring, men jag kan mycket väl förstå känslan av ödmjukhet inför storheten i bergen./Ylva
|
|
||||
|
||||
![]()
Oj, oj så fantastskt att man kan får vara med er på vandring mot toppen på detta sätt. Känner nog att det skulle vara lite för tufft för mig skulle nog inte hålla rätt takt, nu när ni tränar inför Fjällräven äventyret i Sverige.
Hoppsas att ni får många fina vandringsdagar på Kreta framöver. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Toppen Toppen Olle & Anna
|
|
||||
|
||||
![]()
Letade upp var ni vandrade upp till Spathi på Google Earth ser onekligen tuff ut. Men jag förstår er det är fantastiskt och man blir en del av naturen!
Hoppas att ni fick en belöning när ni kom hem för det var inte mycket till picknick eller? ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Förstår din oro för att vi ej fick tillräckligt med picknick, men nu skall du o alla andra få veta vad vi hade i våra ryggsäckar.
I kylväskan som jag hade i min ryggsäck fanns förutom två halvliters flaskor med fryst vatten för kylan: -Klädesholmens Matjersill levererad till Kreta av Bosse & Elisabeth nu sista burken en njutning med -kokt ägg. -Färska jordgubbar. -Nyplockade körsbär -Underbar vattenmelon, dessa bär fick stå framme i solen för att bli varma. -Skinkost på tubb -Räkost på tubb -Grevéost en liten bit. -Salttorkade oliver. -OBS! TVÅ KALLA MYTOS (hustruns överaskning till oss) -Rakiflaskan den lilla bruna låg även i väskan se det blev en liten+ kall till sillen. Vi hade köpt färskt fullkornbröd på vägen. Sen fanns det nötter o mandlar som vägkost samt nyplockade aprikoser. Vår picknick tog långt över en timme bara att sitta och njuta tar tid. Sen kaffe från termosen efter maten. Olle |
|
||||
|
||||
![]()
Jag skrev först "Mållös".
Efter att ha slukat er beskrivning av er picknick säger jag: "Just a walk in the park". ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu känner jag mig lugn igen, se väldigt trevligt och gott ut. Förstår om ni njöt i en timme, vilken lyx med matjessill på toppen. Tar min imorgon midsommarafton dock utan Raki. Tyvärr ser det ut som om den skulle bli utspädd i värsta fall blir det inomhus.
Njut och ha det skönt och en trevlig Midsommar Anna och Olle! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Olle o Anna
Nu är det så att när vi kommer ner lite längre fram så lovar vi att ha med oss Klädesholmens matjessill till er så ni kan överleva |
![]() |
|
|