![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Så kan det gå. Fin story.MEN,så dyrt!
Vi har ju Lemonaki-katten från Amorgos.Betalade 20 euro för vaccination,chip,kattkorg och lite mat och leksaker.Flygbiljetten var ju redan betald OCH vi fick ta katten i kabinen. Samtidigt förstår jag fullkomligt den här kvinnan! man blir ju SÅ kär i dessa små! |
|
||||
|
||||
![]()
Fick ni till och med ta den i kabinen? Det trodde jag inte var möjligt. Pälsdjursallergi är ju jättevanligt.
Jag misstänkte att du skulle gilla den där historien ![]() Ja, det är lätt att bli kär, i synnerhet när det en liten som verkligen behöver en. Det är hjärtskärande att lämna sådana, jag hade en hel liten sådan familj på Fourni. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ni som är intresserade,kan gå in på Amimal Zone International - Amorgos.De har en facebooksida,där man kan följa Litsas arbete med hundar, katter och åsnor.
|
|
||||
|
||||
![]()
Bra tips, det visste jag inte. Tack!
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Visst är det så. Man faller för en individ <3. Lemonaki har ett så fint namn också..... Man får ta sällskapsdjur i kabinen på alla flygbolag som accepterar sällskapsdjur. Reglerna är lite olika. Vikten är det man går på max 5 - 7 kilo och antalet är begränsat. Ofta får man sitta längs bak. |
![]() |
|
|