![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det är verkligen härligt att förlänga sommaren med några härligt varma veckor. Vi har nu snart avnjutit vår första vecka o bara njuter av dagen. Först ett kort stopp hos Julia och Paris på Honeymoon. Julias mat lika god som alltid. Nu är vi på Naxos o stortrivs som vanligt. Här är härligt varmt o vattnet är precis lagom varmt för en frusen nordbo. Vi har tillbringat kvällen med nya vänner, också kalimerianer. Mycket trevligt! Enda smolket i bägaren är att vinden tilltagit idag. Imorgon väntar vi hit vänner som aldrig varit i övärlden tidigare. Inte kul att påbörja sin första dag här med över tre timmar i en mindre charterbåt i rätt hård vind. Kan glatt meddela att vi inte längtar hem utan känner att livet är rättvist just nu.
|
|
|||
|
|||
![]()
Låter som ni har det bra.
Nu blir jag fundersam om jag verkligen gjorde rätt som till slut valde bort Naxos i höstens Greklandsrutt. Det är ju så mysigt där! Ha en fortsatt fin resa. /E |
|
|||
|
|||
![]()
Låter som ni har det helt underbart!
Bara fortsätt och njut! Sunny ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Åh... Det låter helt ljuvligt! Jag är så ledsen över att vi inte har möjlighet att åka på septemberresa till Naxos i år... Kan ni vara snälla och ta ett dopp för mig också?
![]() ![]() MVH zakka |
![]() |
|
|