![]() |
|
||||
|
||||
![]()
SOM vi har väntat och längtat, räknat dagarna tills vi ska åka till Chaniakusten nästa vecka (v 38) och enligt prognoserna ska det bli REGN
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det beror på vilken prognos man tittar på. Ni får göra som jag brukar göra. Jag tittar på 3-4 olika prognoser och tar den som ser bäst ut. Enligt Klart.se ska det t ex bli sol och 28 grader och inte en regndroppe i Chania under hela nästa vecka. Lycka till med vädret.
Göran |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Haha
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja det var det jag gjorde
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag kollade yr.no 10-18 september och där aviseras strålande sol alla dagarna och 24 som kallast och 28 som varmast och DÅ är det mycket varmare ändå i solen!
![]() Du behöver nog inte vara orolig. Det är inte vi som kommer ner 18 september. Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Lissi, det låter betryggande
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag brukar kolla vädret här:
http://poseidon.hcmr.gr/weather_forecast.php?area_id=gr |
|
|||
|
|||
![]()
Var i Agia Marina vecka 38 - vi klarade oss från regn hela veckan!
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Är i Nea Chora och det är alldeles för varmt!
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Ja det var strålande väder hela v 38, trots att prognoserna sa annorlunda. Nån liten molntuss passerade, men det var bara skönt! Härligt varmt i vattnet också
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jag ser att ni ar varmare nu än vad vi hade i juni, juli, augusti ![]() ![]() // Malin - med nedräknare på 32 dagar |
|
|||
|
|||
![]()
Igår 37 grader....på kvällen vid midnatt fortfarande 28 grader! Idag lite moln men "tyvärr" ser de ut att skingras. Fast vi inte gillar strandliv finns inte annat att göra
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja, Janne...i skuggan!
Lissi - som nu gillar det lite svalare vädret idag. |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vi sitter på Oneirodromio i Chania ( vid minareten) och har ätit den vackraste maten nånsin....23 grader kl 20.30. Helt lagom!
Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Veldig god og "vakker" mat - og sjarmerende omgivelser ![]() Ønsker dere en fortsatt deilig kveld/ferie ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Låter härligt
![]() |
![]() |
|
|