|
|||
|
|||
Packat o klart, på Tisdag bär det av!
Så vad gör man nu annat än längtar? Semestern tog vid i Fredags, packingen är färdig o det är bara slå ihop väskan...
Precis checkat in online hos Aegian, som alltid för oss med onlinecheckin oavset bolag funkar det inte helt hundra, det gick bra ARN-ATH (lyckades lägga rabarber på nödutgångsplatser, blir gött med lite mer benplats, ) men sträckan ATH-JTR (santorini) gick inte, vi ska kontakta transferdesken står det, spännande, men det löser sig nog som alltid Till Aten kommer via iaf o resten kan vara strunt samma I år har jag liksom förra året förbokat allt, väldigt smidigt måste jag säga, lite bekvämare än att hatta runt o leta boenden, Tisdag lunch så bär det som sagt av till Naxos följt av Santorini (nu får vi en liten "sneak peak" på santo redan på Tisdag då vi bor över o tar Bluestar på Onsdag till Naxos,) ska bli kul återse Naxos igen, det var några år sedan sist, en av mina absoluta favoritöar, passar extra bra efter i år då mitt jobb bara blir mer o mer ansvarstyngt och frestande, att då lägga focus på sol och bad och lite mindre kringåkande. Hoppas att min sambo kommer tycka om Naxos även hon. Efter knappt två veckor Naxos rör vi oss till Santorinin, först ska vi bo på Honeymoon som ska bli väldigt spännande iom allt gott jag hört om hotelet, för att sedan avsluta stort med att bo några dar i Imerveglion med Calderautsikt! Mindre än två dagar kvar nu äntligen till avresan ! |
|
|||
|
|||
Sv: Packat o klart, på Tisdag bär det av!
Härligt!!
Då får nu njuta!! Lissi |
|
||||
|
||||
Och jag önskar er en riktigt skön och härlig resa!
/ Anne |
|
||||
|
||||
Citat:
Trevlig resa! |
|
||||
|
||||
Trevlig resa!
|
|
|||
|
|||
Låter helt underbart, trevlig resa!
Det pirrar lite i min mage nu när jag läser om ALLA som snart är på väg.. ..snart är det min tur att skriva de orden.. lääängtar!! Sunny |
|
|||
|
|||
Tackar
Sitter just nu o spanar ut över poolen på Honeymoon, snart blir vi skjutsade till hamnen för att ta Bluestar till Naxos, Doppa oss har vi hunnit redan imorse, |
|
||||
|
||||
Ha det så skönt på härliga Naxos
//maji |
|
|