![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej! Är det någon har varit på detta hotell så skulle jag gärna få lite upplysning om det hotellet
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej
Det är ett lite slitet hotell men det fyller sin funktion om man inte har för stora krav. Frukosten som serveras består av grekiska hårdkokta ägg ![]() Det är nära till Chania och det ligger många bra tavernor i Nea Chora och stranden är bra. Det är trevliga ägare till hotellet |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för svaret! Ska åka dit den 3:e oktober!
|
|
||||
|
||||
![]()
Framför Posidonio finns en annan byggnad med en fisketaverna, Denna byggnad skymmer havsutsikte i hög grad för Posidionio. Be om ett rumm högt upp, (hiss finns!).
|
|
|||
|
|||
![]()
Vi ska bo där precis innan ni kommer. Hoppas på rum högt upp. Fast det kan vara blåsigt med balkong mot havet också. Bra läge i alla fall. Jag kikade in förra gången i Nea Chora. Som sagts , lite slitet, men grekiskt småmysigt såg det ut.
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Jaha.
Efter Posidonio valde jag Frini under flera resor. Nästa gång Nea Chora=Frini. Vägg i vägg. Jaha. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Lissi - som ibland har svårt att förstå vad Du menar ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej! Tack för svaret! Jag får hoppas jag får högt läge!
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Ni får garanterat en fin vistelse oavsett hur utsikten från balkongen är....Den sitter man inte på så ofta ändå! ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Marknaden i Nea Chora är på torsdagar i Nea Chora. Den missar jag i år. Likaså tavernan Volakas och hotell Frini;
Det kommer att gå en darrning genom stadsdelen om ett par veckor. En kylig vind drar hastigt genom gränder och ankor och gäss hukar sig i fiskehamnen som om en gåsgams skugga skulle dra fram över dem.. Efter ett kort ögonblick återgår allt till det normala och solen värmer igen. Någon saknas. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]() |
|