|
||||
|
||||
Sv: E-guide om Chania
Jeg tenkte jeg skulle bestille meg en slik guide jeg også, men så ser jeg at den kun kan bestilles fra Sverige. Er det noe jeg kan gjøre for å få meg en slik guide, selv om jeg bor i Norge? Har jeg misforstått noe, eller?
Lille |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
nu bor jag i för sig i sverige, men nu när jag beställde några guider så fick jag dem på min epost. kan man inte göra likadant till de som bor i våra grannländer och i så fall ta bara lite mer betalt i så fall?
för dem som är här på kalimera har ju på något sätt tillgång till internet och har förmodligen en epost. eller? /inha Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Ja, det vil vi SÅ KLART HVILKEN J O B B du gjør med oppdatering for tiden , Janne! Denne ene øya etter den andre presenteres med r e k o r d f a r t Når tror du hele guiden vil være ferdig ? Kari |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Sv: Beställa E-guider från utlandet
Janne! varför inte göra som de kreativa affärsmän som säljer alkoholhaltiga godsaker via internet. Inom EU är det ju (ganska) lagligt men till kunder i Norge adresseras paketen till närmsta postkontor eller bussgodsterminal på svenska sidan gränsen. Vad som händer sedan är den resandes ensak...
//PO |
|
||||
|
||||
Citat:
Jeg kunne bruke adressen Poste Restante Nordby Kjøpesenter Men jeg er nok f o r sjelden på Harry-tur, og ikke er det postkontor der heller tror jeg. Kari |
|
||||
|
||||
Men om du har 200 svenske kroner, kanskje kjenner du noen som drar på Harry-tur...? , så kanskje det går ann at du kan sende penger først til Janne for så at han sender guiden til deg som brev... ? Risken er selvfølgelig at pengene kan bli borte på veien, men det skulle vel egentlig skje heller sjeldent...
Ia |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Pay Pal eller liknande?
|
|
||||
|
||||
Jamen litt gammeldags får man bare være om det gjør så man kan få den fantastisk flotte guiden !!
Men det er vel kanskje ikke helt lov til å sende penger pr. post. Jeg har hatt mye glede av min guide..... .Nå venter jeg bare spent på Karpathosguiden, men den kommer ikke på cd skjønner jeg...? Vet du når du har den ferdig? Mine Kalimeratrøyer har jeg også hatt mye glede av, selv om jeg er Norsk Ia |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||