|
||||
|
||||
Sv: Allsvenskan 2014
Verkar som att Allsvenskan är död??? Men nu hettade det ju till AIK gick på en mina mot Örebro. Och mitt älskade Elfsborg vann. Med mot Malmö vekar det kört eller????
|
|
||||
|
||||
Citat:
Gefle blev första lag att nolla MFF i år. Fast det såklart, det var ju konstgräsets fel... |
|
||||
|
||||
Så ja nu börjar det bli lite spänning i gruppen. Malmö gick på pumpen medan AIK och Elfsborg segrade.
|
|
||||
|
||||
Det börjar räta till sig för Sportklubben oxå ...
4 segrar på de senaste 5 matcherna...... Otroligt onödigt att släppa ledningen på 2-0 mot Malmö bara... Men man har ju ändå visat sin kapacitet iom segern mot AIK. Anders: - Se till att hålla Gefle borta från "strecken" nu oxå //Conny |
|
||||
|
||||
Citat:
Förmodligen trötthet, efter Europa kvalet, det var ingen rättvis seger, Falkenberg borde gjort minst 2 mål. Landskamps uppehållet kommer lägligt, för återhämtning. I dagens lokaltidning står det att Johan Larsson är mer eller mindre klar att lämna Elfsborg för Gronningen efter säsongens slut. Tobbe |
|
||||
|
||||
Jo då allsvenskan rullar på.
|
|
||||
|
||||
Ett stort grattis till Malmö.
|
|
||||
|
||||
Grattis "IFF-IFF". Det var ni värda!
|
|
||||
|
||||
Sorry Sverige! Ni får dras med tråkiga Gefle ett år till !
Senast redigerad av para poli den 2014-11-14 klockan 20:46. |
|
||||
|
||||
Härlig bild!
|
|
|||
|
|||
Det är roligt att de är kvar.
Nu får KFF och Gävle se till att bli kvar även nästa säsong. Lissi |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Jag längtar till Allsvenskan 2015
Äntligen fick Hammarby lämna supertråkettan Hälsar Helena S |
|
||||
|
||||
Kan inget annat göra än att hålla med.
|
|
|||
|
|||
Samma här Bra tränare har de också
Lissi |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Som född och uppvuxen söderböna så finns ju bara ETT Stockholmslag! HAMMARBY! Nu hoppas jag att de får en riktigt bra säsong. Nanne har helt klart en plan och han är taktiker och seg och envis!!
Lissi |
|
||||
|
||||
Jag hoppas att de får ett riktigt stabilt lag och har förmågan att stanna kvar i Allsvenskan!
Jag blev jätteglad när det blev klart att Nanne skulle bli Bajens tränare, mina förhoppningar var höga och har infriats Jag gillade Nanne redan när han var Kalmars tränare, jag gillar hans stil. Nu är det många långa månader kvar till avspark Helena S |
|
|||
|
|||
|
|
|