|
||||
|
||||
Panorama i Pythagorion
Är det någon som bott på Studios Panorama i Pythagorion nyligen? Hur var det? Står att det är nyrenoverade studios. Är marktrasserna okey? Det står att det är havsutsikt från alla lägenheter som Apollo har. Vore kul om nån vet och kan berätta!
Katitzi |
|
|||
|
|||
Sv: Panorama i Pythagorion
1992 bodde vi en vecka där och hade en megaterass med panoramautsikt över Pythagorion. Mycket prisvärt då. Då ägdes stället av en grekinna uppväxt i Australien.
Vi stortrivdes....men det var ju längesen! Lissi |
|
|||
|
|||
Vi har bott på Panorama flera gånger. Utsikten är suverän även på markterasserna. Vi hade bekanta som bodde där i år och det stämmer rummen är nyrenoverade, fräscht o fint. Jag kan lugnt rekommendera detta boende.
|
|
||||
|
||||
Bodde på Panorama våren 2013 och var helnöjd med boendet! Stor terrass med utsikt mot havet/hamnen
Ägarinnan var jättegullig men var inte så bra på engelska, men det gick bra ändå Skulle jag åka tillbaka dit kan jag absolut tänka mig att bo där igen. Helena S |
|
||||
|
||||
Tack för era svar! Nu lutar det åt att det blir Skiathos året som kommer. Men året därpå blir det nog Samos och då ligger Panorama bra till!
Katitzi |
|
|