|
||||
|
||||
Vilken drömsommar!!
Efter mycket velande hit och dit beställde jag igår en två veckor lång resa till Kefalonia! Jag hade suktat efter den ön och så kom den så lämpligt med i Airtours program. Så nu får jag 4 härliga veckor i Grekland i sommar Det är rekord för min del!
Blir bjuden 2 veckor till Samos i början av sommaren och avslutar den med Kefalonia. Kan det bli bättre?? //Tassetroll... är lycklig! |
|
|||
|
|||
Sv: Vilken drömsommar!!
Lät bra.... jag ska vara 1 vecka i maj på Levkas...Och sen när skolan har slutat så¨åker jag tillbaka i 6 - 8 veckor.....Och sen kanske i september...Alltså 8-10 veckor.....
|
|
|||
|
|||
Citat:
Tommy |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Det låter roligt! Jag var på Kefalonia när jag var tre år
Den 20 Juli bär det av till Kreta två veckor och den 1 September så bär det av till Samos i en vecka... MVH Emelie_kreta |
|
||||
|
||||
Och jag har bokat Chania/Platanias mellan Maj och September DET är en drömsommar för mig! Med lite tur hinner jag både bada och bli brun...
|
|
||||
|
||||
[quote=Emelie_kreta]
Den 20 Juli bär det av till Kreta två veckor och den 1 September så bär det av till Samos i en vecka... Ska också till Kreta och Samos , ja inte så konstigt eftersom vi är syskon..... Martinifk |
|
|