![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vilka hotell är mest barnvänliga längs Chaniakusten? Var är stranden mest barnvänlig? Barnen är 8 och 5 år
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Håller med om att stränderna i Agii Apostoli / Chrissi Akti är mycket barnvänliga. Den ena stranden avlöser den andra och det finns både mindre och större stränder.
Jag vet att många barnfamiljer trivs bra på Stellina Village, som också har avdelningar som heter Stellina Royal och Ellina. Mycket familjevänligt! Men det finns många andra bra hotell i området också. |
|
|||
|
|||
![]()
Dags för mig att göra mitt första inlägg...håller absolut med om att agii apostolli och stellina village är kanonbra.Bodde där juni2013 och det var hur bra som helst,men vill också rekommendera agia marina,bodde där i somras på ilianthos village...som ligger bredvid gorgona beach,kanon fin sandstrand och långgrunt...absolut den bästa stranden efter agia apostoli
|
|
||||
|
||||
![]()
Med barn i den åldern rekommenderar jag definitivt Apostoloi framför Agia Marina med tanke på undervattensströmmarna.
Gunilla - som åker till Kreta om 10 dagar och inte packar några badkläder |
|
||||
|
||||
![]()
Blir glad när jag inläggen
![]() - Mormor det måste finnas palmer och pool på hotellet och så shopping ... Önskningar en Greklands-tokig mormor lätt kan uppfylla. ![]() Senast redigerad av sjöborren den 2015-01-08 klockan 12:00. |
|
|||
|
|||
![]()
Jag tycker att Agia Marina är bra och skulle rekommendera Alexandra beach (ving)som ligger direkt vid den fina stranden. Annars är Atrion (apollo )bra och då korsar ni bara vägen till den fina stranden vid Gorgona beach. Själva har vi varit på Kreta Agia Marina varje år sen våran dotter var tre och hon fyller 17 i år. I juni åker vi igen och bor på Atrion 😊
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi har varit på Kreta med våra två barn sedan de var riktigt små. (Nu är de 8 och 10 år gamla). Jag skulle rekommendera Chryssi Akti/Agii Apostoli då stränderna där är mycket barnvänliga. Finns många bra hotell, tror att Stellina är ett bra val - vi har visserligen aldrig bott där, men väl ätit middag på hotellets restaurang. Vi har bott på Golden Beach vid ett par tillfällen och det har varit mycket bra, rent och fräscht. Rekommenderas! Det finns inte så jättemånga restauranger i området, men det är enkelt att ta sig de 3,5 km till Chania där utbudet av restauranger är enormt. Eftersom vi även bott i Agia Marina kan jag jämföra dessa orter, och då är Agii Apostoli mer barnvänligt i mitt tycke.
Trevlig resa vad ni än väljer! /Outi |
|
||||
|
||||
![]()
Bravo!
![]() ![]() |
![]() |
|
|