![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Expedia har listat de flygresenärer som andra passagerare stör sig mest på. Att fälla tillbaka stolen kommer först på nionde plats. Just den punkten har diskuterats flitigt här på forumet. En annan irritation som diskuterats är när någon sparkar på sätet, och just den punkten kom på första plats.
Hela listan finns på DN. |
|
|||
|
|||
![]()
Ganska oskyldiga klagomål tycker jag! Jag skulle nog reagerat mest på om nån satt och läste porr i stolen bredvid
![]() Vi har nog himla tur när vi åker för det enda som är jobbigt är när det är så trångt mellan sätena som det ofta är på Vings plan. Jag har verkligen inte långa ben, men jag försöker få stol vid mittgången så man kan sträcka ut....På SAS har vi faktiskt två gånger på de senaste resorna fått plats vi nödutgången utan att ha betalt för det.....fast de kanske inte tar betalt ?? Ryan Air har lika bra benutrymme som alla andra plan och där är ju heller ingen som fäller ryggstödet om man nu har ont av det ![]() Framöver kan jag ju jämföra både SAS, Norweigan, Agean Airlines, Ryan Air och Jettime..... Skit samma antar jag! ![]() Lissi - snart till Teneriffa |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tycker att det är larvigt ... Varför störa sig överhuvudtaget? Eller rättare sagt: om man inte trivs i kollektivtrafik kanske man ska lösa sina transporter på annat sätt? Men eftersom Expedia frågar så svarar ju folk. Alternativet "Jag irriterar mig inte på något särskilt" fanns förmodligen inte som svar.
|
|
||||
|
||||
![]()
Man KAN nog bli störd. Jag blev det i alla fall när vi med väninnan flög hem från Kreta i höst. Bakom oss satt ett ugnt par i tjugoårsåldern. Det var nattflyg och killen hade tydligen supit hela dagen i väntan på flyget. Han var allmänt rastlös och snackade en massa skit hela tiden OCH sparkade på mitt säte. Dessutom slog han till sin flickvän några gånger. Personalen var och säga till åt honom men det hjälpte inte så länge. Han började och klaga att han är sååå törstig, han törstar ihjäl, han behöver öl, eller vad som helst, vatten om inte annat. En dam i närheten gav honom vatten och sa åt honom att knipa käft. Det hjälpte en liten stund. Sen började han igen.
![]() Det förstörde förstås inte vår fina resa, men nattflyg vill jag nog helst slippa i fortsättningen. / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kikade på listan i DN och det är nog så rätt,utsattes för det på hemresan från Tilos förra året.Ett barn satt bakom o ryckte o sparkade i ryggstödet och jag sa till några gånger åt de bokläsande,obrydda,föräldrarna och fick svaret att"det är inte så lätt!"varav min rekomendation till dem var att"ta bilen nästa gång!"...Föräldra ansvar!Finns det kvar?
Hasse |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |