![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Vi sitter och kikar på resor till Egina alt Poros. Hittar billiga resor till båda ställen. Nu till min fråga, har inte bokat via Expedia förut, någon som gjort det och tyckt det varit bra? Att allt fungerat och så.. Viss trygghet i att boka via resebyrå. Hotellen vi kikar på känner jag till sen innan då vi varit där förut. Med vänlig hälsning Nadja. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Förra året bokade jag ett hotell i Palma de Mallorca via Hotels.com och fick en bekräftelse via Expedia. Dom verkar ha ett samarbete.
Jag fick ett privat mail ifrån hotellet med diverse frågor och allt fungerade jättebra. Jag brukar inte boka hotell som vill ha direktbetalning vid bokning utan hellre betalning på plats. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Har bara erfarenhet av Booking.com då det gäller Grekland och det har fungerat alldeles utmärkt.
Mvh Obo |
|
||||
|
||||
![]()
För sent att editera men vill tillägga att dessa bägge resor ej varit till Grekland
|
|
|||
|
|||
![]()
Men det låter ju lovande!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi har bokat hotell med Expedia vid ett par tillfällen, och allt fungerade bra. Vid det ena tillfället ringde jag upp dem för att fråga om en sak, och de var väldigt hjälpsamma, de ringde vidare till hotellet vi bokat på Rhodos för att få svar på min fråga, och återkom sedan till mig på telefon med svar efter en stund.
|
|
||||
|
||||
![]()
Det framgår inte om du avser boka både flyg och hotell med Expedia. Jag har använt Expedia till hotellbokningar (och även andra sajter som Booking.com och Hotels.com) och då har det fungerat hur bra som helst. Det kan löna sig att jämföra samma hotell med olika bokningssajter, tex de ovannämnda, då priserna faktiskt kan skilja sig åt.
/Outi |
![]() |
|
|