![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
En bit utanför Pigadia på Karpathos finns ett hotell som heter Sound of the sea. Det ligger alldeles för sig själv och jag vet att jag läst här på Kalimera flera som bott där och varit lyriska. Kanske det kan vara nåt att kolla upp. Apollo och Airtours har resor till Karpathos men jag vet inte vem av dom som har till just det hotellet.
Maria |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för era tips! 👍 Ska kolla upp dem
|
|
||||
|
||||
![]()
Cassiopeia Sound of the sea ligger långt utanför stan, det skulle inte funka med rullstol. Då måste du ha bil så snart du ska någonstans utanför hotellet.
|
|
||||
|
||||
![]()
Håller med Inkfish om det. För att komma någonstans från Sound of the Sea måste man uppför en lång och dryg backe. Det finns lugna och tysta hotell i Pigadia, men de har inte kontrakt med några charterbolag, förutom Zephyros Village som ligger vid en återvändsgata alldeles vid stranden, och Atlantis som visserligen ligger inne i staden, men det är bilfritt runt omkring hotellet. Det kan vara livligt på torget framför hotellet tidigt på kvällarna då barn brukar leka där, men senare på kvällen är det alldeles tyst.
Karin Senast redigerad av karinafp den 2015-01-25 klockan 12:29. |
![]() |
|
|