|
||||
|
||||
Remezzo
Är det någon som bott på Remezzo i pythagorian .Är det ett bra hotell?
är det väldigt backigt dit upp? Hälsningar Susanne |
|
|||
|
|||
Sv: Remezzo
Har bara bott på hotellet bredvid men har bara hört bra om remezzo! De jag träffat har bott där flera gånger! Det är en brant backe man får gå varligt i, men den är kort. Kort men intensiv alltså. Trevligt resa
|
|
||||
|
||||
Tack det låter bra kort men intensiv låter som en beskrivning av mej
|
|
|||
|
|||
Visst har jag svurit i värmen men är det tar bara ett par minuter som otränad (jag) att ta sig upp. Där finns små avsatser med räcke på sidorna också och den brukar jag ta. Men då får man vidunderlig utsikt och nära till hamnprommenaden på köpet.
|
|
|||
|
|||
Ett mycket bra hotell med trevliga och hjälpsamma ägare.
Core |
|
||||
|
||||
Det finns ett Remezzo nere på hamnpromenaden också.
|
|
|||
|
|||
Ja min dit är det ju knappast backigt
|
|
||||
|
||||
Ja, där bodde vi en vecka i maj i fjol. Väldigt bra läge direkt på hamnpromenaden, alldeles bredvid Elias taverna. Det är samma familj som har båda hotellen, Remezzo hotell som ligger en bit upp i byn med en fantastisk utsikt och Remezzo studios som alltså ligger nere på hamnpromenaden. Hotellet uppe i backen finns att boka genom Fritidsresor, medan det andra Remezzo går att boka privat. Mycket trevliga och hjälpsamma ägare, som själva bor i huset på hamnpromenaden där det finns 3 studios som de hyr ut.
Maria |
|
|||
|
|||
Tack Maria! Så du trivdes och hade studio vid hamnprommenaden? Har varit tolv gånger - eller 13 - i Pythagorion men på sista året har mina knän blivit så uschliga av artos att alla tips är välkomna för att kunna resa igen så tack
|
|
||||
|
||||
Citat:
Rummen ligger ju en våning upp så man måste förstås klara av att gå i en trappa om man ska bo där. Annars är det ju flackt och bra runt omkring och väldigt nära till Rematakistranden som jag tyckte var oväntat fin. Maria |
|
|||
|
|||
Tusen tack! Låter toppen! Klarar en trappa men värre med att gå långa sträckor. Och för mig blir de tyvärr kortare och kortare och jag tycker också mycket mycket om remataki
|
|
|