Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Karpathos

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2015-02-05, 09:41
HannaHallberg HannaHallberg är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2012
Standard Sv: Semester Karpathos i Juni

Citat:
Ursprungligen postat av Maria B.O. Visa inlägg
Perfekt! Kommer passa oss utmärkt.

Jag var tvungen att kolla på booking och det ser ju verkligen jättemysigt ut! Ser dock ut som att det kan vara en bit att gå till stranden (vet dock inte hur bra karta jag hittade) men det kan ju vara ok när man har barn som går själv.
Svara med citat
Gammal 2015-02-05, 12:15
Maria B.O. Maria B.O. är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2005

Citat:
Ursprungligen postat av HannaHallberg Visa inlägg
Jag var tvungen att kolla på booking och det ser ju verkligen jättemysigt ut! Ser dock ut som att det kan vara en bit att gå till stranden (vet dock inte hur bra karta jag hittade) men det kan ju vara ok när man har barn som går själv.
Ja det är helt ok för oss som har "stora" barn. Jag har dock i färskt minne hur det var att semestra med dem när man skulle dra den ena i barnvagn och typ bära den andra. Till stranden brukar ju gå bra. Det kan ju vara värre på hemvägen
Svara med citat
Gammal 2015-02-05, 12:57
LottaBs avatar
LottaB LottaB är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2011

Maria, skulle ni gilla Lefkos och vill stanna en dag extra där är det nog inte särskilt svårt att hitta boende för en natt i början av juni. Fråga på någon av tavernorna då får ni säkert tips. Lefkos är lugnt men har en underbart mysig och familjär atmosfär som vi och många med oss uppskattar. Min tonårsdotter följer med varje år och även hon gillar att det är lugnt och stilla som omväxling!

Lotta
Svara med citat
Gammal 2015-02-05, 15:32
Maria B.O. Maria B.O. är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2005

Citat:
Ursprungligen postat av LottaB Visa inlägg
Maria, skulle ni gilla Lefkos och vill stanna en dag extra där är det nog inte särskilt svårt att hitta boende för en natt i början av juni. Fråga på någon av tavernorna då får ni säkert tips. Lefkos är lugnt men har en underbart mysig och familjär atmosfär som vi och många med oss uppskattar. Min tonårsdotter följer med varje år och även hon gillar att det är lugnt och stilla som omväxling!

Lotta
Jag är säker på att Lefkos är underbart och om vi hade två veckor på oss hade vi nog alternerat med en vecka i Pigadia och en vecka i Lefkos. Nu får det bli nån dagstripp dit så vi får se vad vi missar Förhoppningsvis blir det fler resor till ön framledes - Greklandslovers som vi är
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:04.