|
|||
|
|||
Vart åker vi med barn i juli?
Snälla, hjälp oss med tips på var på Kreta vi kan få en magnifik semester i sommar? Har aldirg varit där, nu tänker vi åka med två barn i förskoleålder i tre veckor. Kanske flera resmål på ön vore något?Önskas: lugn och ro, få turister, vackra stränder, ej party, god mat, lätt att ta sig till olika uttflyktsmål med bil. Tack på förhand! /Sophia
|
|
||||
|
||||
Sv: Vart åker vi med barn i juli?
Citat:
|
|
|||
|
|||
Ok! Tack för svar! Har du kanske tips på en fint ort med bra stränder? Utbudet är så stort..
|
|
|||
|
|||
Paleochora håller i alla väder. Fina stränder o bra restauranger.. En blandning mellan turistort o en levande genuinst sådan..../B
|
|
||||
|
||||
Paleochora er en favoritt for meg/oss også, men det gjelder lavsesong
Jeg har ikke vært der i Juli noen gang, så de som v e t kan "arrestere" meg, men jeg har fått inntrykk av at det er mange, og ikke få turister der i sesongen, og Akusoli ønsker "få turister" - det spørs vel om det ønsket er så lett å oppfylle? - "lett å ta seg til olika utflyktsmål med bil" er et annet ønske jeg heller ikke synes Paleochora oppfyller så godt. Det er et av veldig f å minus ved Pal synes vi, det blir fort noen mil, og med førskolebarn... i varmen, så? Bedre å dele opp de tre ukene og være så i ro på de stedene dere velger kanskje? Deilig strand og god mat byr Paleochora absolut på |
|
||||
|
||||
Citat:
// Malin |
|
|||
|
|||
Tack alla för svar! Ska börja luska lite mer nu. Tror ni man kan hitta bra boende på egen hand eller har charterbolagen bästa boendena måntro??
|
|
||||
|
||||
Citat:
// Malin |
|
|