![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det är ju dags igen för Panorama Greece i Stockholm.Globen 14-15 februari
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det var så trevligt sist, så det missar vi inte.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Som jag har längtat!
![]() Visst var det roligt och trevligt sist! ![]() Undrar vilken dag jag ska gå dit på? ![]() ![]() Helena S - som inte vågar hoppas på att hon har lika stor tur som förra året, när hon vann hotellövernattningar på underbara Alonissos ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hur hade ni det?
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag hann inte gå idag, jag återkommer med rapport efter att ha varit där imorgon
![]() Helena S - som ikväll kollar in Tenacious D ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Lycka till!
Här i Värmland kan vi ju inte slita oss från vårt rally som går utanför stugknuten... Attans att det inträffar samtidigt. Men vi har haft det fantastiskt trevligt ute i skogen hela dagen iaf ![]() nickelena ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det var mycket trevligt. Vi har just kommit hem, alldeles fullastade med broschyrer, visitkort, pennor, smakprovsburkar med honung och olivolja, kryddpåsar, olivburkar och två stora flaskor nypressad olivolja. Fick smaka på diverse smått och gott, inklusive en gudomligt god raki, som gick raka vägen till knäna och tvang mig att sitta ner och vila en stund.
![]() ![]() ![]() Karin (Såg även en förhoppningsfull eventuell blivande konkurrent till Kalimera. Han utlovade bl a reseberättelser, information och ö-guider, men än har han en lång väg kvar att döma av hemsidan ...) Senast redigerad av karinafp den 2015-02-15 klockan 17:11. |
|
||||
|
||||
![]()
Det behövs ingen konkurrent till Kalimera. Punkt och slut. 😎😎🌿
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack för rapport Karin! Ska försöka ta mig dit nästa år.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Håller med dig Katinafp att det var mycket trevligt. Även vi hade kassarna fulla - kändes som om halva Grekland följde med hem. Rakin hade dock motsatt effekt på mig. Provade både naturell och med honung/kanel samt med granatäpple. Gudadrycken, somliga kallar flygbränsle, fick fart på min ben. Åh, vad jag dansade.
Sjöborren/ Som nu väntar på mejlet eller sms:et - Hej! Vi vill meddela att du vunnit en resa ... ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det är så mysigt att gå runt där och smaka, känna dofter, lyssna på musiken och snappa upp några ord grekiska som jag kanske kan. Mitt i vintern som en liten minisemester.
![]() Inger |
|
|||
|
|||
![]()
Vi var där, och visst var det trevligt med mycket nostalgifaktor. Men det var ju mest stora hotellkomplex där med priser på 100-200/natt. Som ö-luffare spelar man ju i en helt annan division. Mycket material hade man ju med sig, och det skall bli intressant att gå igenom.
Saknade Kalimera där! |
|
||||
|
||||
![]()
Jag hade väldigt trevligt på mässan. Var med i de tävlingar jag såg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citat:
![]() Citat:
![]() Citat:
![]() Hejsvejs från mig! ![]() |
![]() |