|
||||
|
||||
Poseidon Palechora
Hej
Jag och min man har funderingar om att resa till Palechora i maj och undrar om någon bott på Poseidon och kan berätta lite om hotellet. Christina |
|
||||
|
||||
Sv: Poseidon Palechora
Har inte bott på hotellet, men oavsett det så kommer ni att få det hur bra som helst i Paleochora. Maj kan vara mycket fint på södra Kreta. Finns mycket skrivet om Paleochora på forumet.
|
|
|||
|
|||
Paleochora är så litet så var ni än bor där så bor ni bra. Själv bodde jag superbra på Glaros.
Lissi |
|
||||
|
||||
Jag har ju läst Arnes rapporter om Palechora och därför blivit intresserad av att åka till Palechora, men ju ändå veta något om hotellet jag tänker boka. Är det ingen som bott där?
|
|
|||
|
|||
Jag tror att det är ett jättebra boende! Det får ju höga omdömen på booking.com Som sagt, jag har inte bott där själv. Paleochora är så litet så gillar man läget på hotellet så spelar det ingen roll var man bor för man går runt Paleochora på 30 min ungefär......
Lissi |
|
||||
|
||||
Kan bara svara dig att hotellet du frågar om ligger i nära anslutning till sandstranden i Pal. Har varit i Pal många gånger men ej bott på något "typiskt hotell", läget är säkert bra, det är i princip alla boenden i Pal, då det är ett litet samhälle o allt är nära. Vad du än kommer fram till så kommer du att få det bra. Kör lite random, det funkar. Allt går inte att boka upp....men du får det ialla fall i Pal.
|
|
|||
|
|||
Jag har bott där för fyra år sedan och då var det helt nyrenoverat och jättefint. Fina lägenheter och precis vid stranden, endast en väg emellan.
Du kommer säkert trivas toppenbra. Inger |
|
||||
|
||||
Tack för era svar! Då är det bara att ansöka om semester och boka biljetter.
Christina |
|
|||
|
|||
Hej... den enda ggr jag vart i denna fina ort så hade vi bokat
hotelrum.. Det var i början av juni. Varje dag var det alltid ngn som undrade om vi behövde rum. Det finns hur mycket som helst att välja i maj - juni..O väldigt väldigt billigt!!!! Med vänlig hälsning Bengtv |
|
|