|
||||
|
||||
Resa nr. 30.
Så ja då var resa nr. 30 bokad till Samos och Potokaki.
|
|
||||
|
||||
Sv: Resa nr. 30.
Har ni rest 30 år på raken, eller har ni hoppar över något år? Jag reste till Samos första gången för 28 år sedan, men jag har inte på långa vägar varit där lika ofta som ni.
|
|
||||
|
||||
Var ett uppehåll 2009-2012. Då var det Samos som drog igen.
PS. Träffade dig för många år sedan på Corner bar. Ds. |
|
||||
|
||||
Ja, vi har bara hunnit till ca. 20 ännu så länge.....började -91 tack vare min kompis som gift sig där! Bor alltid halvprivat i Kalami! Hoppar nog över i år, Sverige med allt fint drar lite också, det var länge sen vi tog en riktig rundtur.....
|
|
||||
|
||||
Ja Kalami är fint de. Det är ju en del skandinaver som bosatt sig på ön och det är säkert skönt.
|
|
|||
|
|||
Trots mogen ålder är jag bara junior i antalet resor till Samos. Bokat nr 18 med avfärd i slutet av aug. Har Anthemis som boende sedan ett antal år tillbaka. Förhoppningsvis blir det fler Samosbesök framöver. Christer
|
|
||||
|
||||
Citat:
Härligt vi åker 22 augusti. Anthemis ligger inte så långt från Andromeda ?? Ha en trevlig resa. |
|
|||
|
|||
Några hundra meter och uppförsbacke mellan hotellen är det.
Vad är vi då?mini,mini,men skam den som ger sig,gång nummer sju bokades i helgen. Pia |
|
||||
|
||||
Har för mig att jag sett en Svenskreggad bil där i närheten
|
|
|||
|
|||
Efter en "paus" från Samos 2014, vi hälsade på vår dotter i Gold Coast, Australia och kände på "aussi vinter", -2 på natten, +25 på eftermiddag. Men nu är vi på väg igen. 7 juni flyg Arlanda-Athen-Samos, boende bokat i Anthemis lägenhet nr. 3 som vanligt, 18 juni färja från Vathi till Agios Kirikos, boende hos en vän, 25 juni flyg till Athen. 2 nätter i athen, måste springa ett par varv på marmorstadion, 27 juni flyg till Arlanda. Före det 4 mars till Gran Canaria och springa Transgrancanaria Ultra Trail den 7 mars, efter det sol och vila en vecka.
|
|
||||
|
||||
En gammal brun Renault.....
|
|
||||
|
||||