|
||||
|
||||
Barcelona here we come !!!...?
Å besøke Barcelona har vi hatt lyst til i mange år
I august 2014 bestilte vi billetter ... Og NÅ: ...h v i s NORWEGIAN "vil"... ... H å p e r streiken ikke varer så lenge, men er forberedt på at den g j ø r det |
|
|||
|
|||
Sv: Barcelona here we come !!!...?
Hoppas ni både kommer iväg och hem! Så ni hinner packa om till nästa resa!
Ha det gott i denna fina stad! Lissi |
|
||||
|
||||
Citat:
- og kommer vi t i l Barcelona kommer vi nok hjem og 4 uker burde være god tid til å få pakket |
|
|||
|
|||
Citat:
Vi har bokat så "klantigt" så vi kan inte klämma in fler resor innan augusti... Lissi |
|
||||
|
||||
Ja, det går jo an, men vi har ingen planer om å lete opp noen
|
|
||||
|
||||
Vi kom hjem fra Barcelona fredag kveld etter helt fantastisk herlige dager FOR en BY (Stad)
- som vanlig, når vi besøker storbyer, har vi vandret milevis og sett s å utrolig mye VAKKERT, vi prioriterte (naturligvis) en "stor dose" GAUDI Vi bodde godt, og veldig sentralt, til en god pris - fant ut at man kan spise utrolig billig og godt i Barcelona, om man ikke vil koste på seg dyre måltider At vi hadde varmt og deilig vær/sol fra Skyfri himmel, gjorde heller ikke oppholdet dårligere H a r jeg i det hele tatt noe å klage på? - det må i tilfelle være at vi har fått e n d a et sted å ønske oss tilbake til... |
|
|||
|
|||
Härligt!!! Jag visste att ni skulle gilla stan!
Vi gillar också Barcelona och är glada att Claes son nu köper lägenhet där för att bosätta sig.....Han jobbar mycket i Barcelona. DET ger ju anledning att resa dit! Lissi |
|
||||
|
||||
Citat:
Håper du er frisk og rask igjen og klar til å reise til Tinos |
|
|||
|
|||
Citat:
4- veckorspärsen verkar vara över. Ja, nu blir jag tokig om jag inte kommer iväg om 23 dagar! Börjar Tinosresan med ett dygn i Lund och besök hos min väninna. Kari. kan Du inte lägga in lite bilder?? Vore så trevligt! Lissi |
|
||||
|
||||
Citat:
Når det gjelder bilder..., trivelig at du vil se Jeg skal legge ut noen, men det blir, som vanlig - vanskelig å velge |
|
||||
|
||||
Citat:
Birgitta, med 17 dar till blommande Amsterdam. |
|
||||
|
||||
Citat:
- nå er du enda nærmere blomstringen i Amsterdam, det blir sikkert en flott opplevelse - når det gjelder bildene mine så er de nok ikke særlig "interessante" Barcelona er en flott by og jeg har (altfor) mange bilder ( inkl noen fine) - men det er jo til Hellas det lengtes nå..... Kari som reiser om 18 dager |
|
|