![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
På plats tyckte jag att både Blonde o Black var njutbara, men så är det ju med mycket mat o dryck -att man ÄLSKAR det i Grekland, men hemma smakar det annorlunda...
Hur är det med Crazy Donkey ?? Går det att köpa i Sverige? Tycker det är en riktigt maffig IPA ! |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Jag tänkte säga....... "skulle inte tro det" men eftersom det är den förträffliga och innovativa importören World Beer Trading som nu tar in Volkan-ölen så känns det ju inte helt omöjligt att även Crazy Donkey kan få en chans så småningom? Vad jag inte alls visste är att det nu är TVÅ bryggerier från Santorini som figurerar. Volkan, och Santorini Brewing Company som gör "galna åsnan". Intressant, men handen på hjärtat giottoni, är det inte GANSKA mättat med IPA just nu? /Hasse ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ingen annan än Netwolf får svara
Det kommer att bli inlägg nr. 5000 från Netwolf ![]() Grattis,Hurra eller Ja Må Han Leva.. värt att fira är det. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Han missade att lägga in det här, attans osis liksom ![]() /Hasse ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ååh, Jag älskar verkligen denna brygd i alla dess former.
Ska bli kul att testa, Vi åker ju till Santorini i September så ska bli gott att avnjuta dem på plats. |
|
||||
|
||||
![]()
Har Du inte varit där förut kan det ju vara kul att titta in på Donkey Santorini Brewing Company i utkanten av Kamari o provsmaka deras sortiment!
|
|
||||
|
||||
![]()
Tackar & bugar för tipset!
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
(har f.ö. rest runt en del i Tjeckien, apropå pilsnerfrågan...) |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Ooops !!! Avslöjar du svaret tänker jag aldrig mer gissa på dina bildgåtor ![]() Apropå IPA så menar jag lite mer specifikt att "vanlig" IPA känns lite blasé numera. Vi har druckit en White IPA i kväll (Coppersmith från Västerås!!) och det är t.ex en av de förgreningar som IPA har tagit. Black IPA är en annan, helt fantastisk utveckling av IPA som jag ger än mer beröm och gärna väljer framför den "vanliga" IPA:n. /Hasse ![]() |
![]() |
|
|