|
|||
|
|||
Boende hjälp Santorini
Är det någon som har några bra boende på Santorini?
Hur är Perissa o Villa voula alternativt Roula Villa , är där någon som har bott på dessa? Vi är 3 pers Vuxna o ett litet kök är kanon för att fix lunchen på... Behöver tips hittar inget i djungeln som finns på Santorini blan boende. |
|
|||
|
|||
Sv: Boende hjälp Santorini
Hejsan! Nu är jag partisk... Roula Villa har jag bara hört bra om.Hotellet ägs av Julias syster Roula(Julia på Honeymoon Beach).Det verkarvara ett väldigt omtyckt hotell med pool osv.Roula är alldeles underbar och jag tror att ni skulle trivas bra där!
|
|
||||
|
||||
Jag har inte bott där, men jag har varit där flera gånger (känner ju också Roula) och det ser verkligen trevligt ut.
|
|
|||
|
|||
Tackar för era inlägg, men varför känns et så svårt att finna något litet smultronställe? Vilket man brukar finna oftast med råd från kalimera
,men vi ska nog hitta något även på denna ö. Det är kanske Roula Villa eller där är någon annan som sitter på ett smultonställe? |
|
||||
|
||||
Vad exakt menar du med ett smultronställe?
|
|
|||
|
|||
Som sagt,jag har bara bott på Honeymoon Beach Hotel i Perivolos-en bit längre bort längs stranden.Där har vi bott de senaste 11 åren och vi älskar det.
Men nu var det tydligen så att du(ni)letar efter ett hotell i Perissa och det enda BRA ställe jag kan komma på är just ROULA VILLA! Jag VET att de som har bott där är supernöjda och jag VET att Roula och hennes familj är underbara och gör allt för sina gäster. |
|
|