![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Det ska verkligen bli spännande att se hur det har ändrats till 21 maj. Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Hemskt att det var så folktomt men vackert ändå!
Alltså, sådana här detaljer kan få mig att få mig att förgås av längtan: (Jag har aldrig varit just där men bara idén om att göra en sån där grej för sig själv ... som när jag tar med kaffe till stranden för mina morgondopp. Jag längtar!) |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jättehärliga bilder så himla fint! Nu vaknade min greklandslängtan, den har legat lite på sparlåga sista tiden
![]() Tack! Pian |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för dessa underbara vårbilder
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack tack tack för de härliga bilderna. Åhhh Malamatenia, vilken mat, vilket ställe!!! Och gulliga Nikoleta
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Visst fanns det många hemvändande greker över påskdagarna även på Tinos, men som sagt alldeles, alldeles för få!
Det enda positiva, rent egoistiskt från min sida, var ju att Nikoleta hade väldigt mycket tid till prat och umgänge på café, taverna och i trädgården och hemma hos henne ![]() Efter majbesöket, ska jag försöka stå ut utan Tinos ända till hösten 2016 då jag planerar en månadslång vistelse på Tinos, hela oktober. Då får jag uppleva när Tinos Chora "stänger ner" efter säsongen efter att nu under flera år sett " säsongsöppningen" Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Lissi för fina bilder, med en så underbar Tinoskänsla!
Jag får en längtan till att återuppleva denna ö. ![]() / Lena |
![]() |
|
|