![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
- hvilket arbeid dere legger i lister og pakking, slik ligger ikke for meg
![]() Jeg pakker på "autopilot" og det bruker å gå bra ![]() Kan ikke komme på at vi har manglet/savnet nødvendige ting, hitti ![]() - men endel unødvendig har nok kommet, og kommer fortsatt med, selv om vi de senere årene ofte reiser med kun håndbagasje ![]() Når det gjelder "halsburk" er det noe jeg vil ha neste gang jeg skal reise alene, da vil jeg gjerne ha en litt større, som denne: http://www.daconshop.no/aquapac-vann...ett-belteveske |
|
|||
|
|||
![]()
Ang. "halsburk" så sluttet jeg med det for lenge siden. Er jeg alene på stranden bruker jeg en rengjort solkremflaske med vidt, avtagbart lokk til ekstra penger og nøkler. Skal mye til før noen stjeler en brukt flaske med solkrem, tenker jeg.
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag skriver alltid listor när vi ska ut och resa. Tycker det underlättar och avlastar huvudet. Fick ett bra tips för några år sedan att istället skriva upp sådant jag saknat på semestern för att komma ihåg det till nästa resa. Tyvärr så har det inte blivit av men bra idé! Jag tar alltid med en flugsmällare. Väger ingenting och jättebra att ha till diverse kryp, stora som små
![]() Lotta |
|
||||
|
||||
![]()
Oj, så mycket grejor...
![]() ![]() Min packlista ser, något förenklad, ut så här ![]() - Biljetter - Pengar - Kläder - Hygienartiklar /kimmen |
|
|||
|
|||
![]()
Det är just att slippa köpa varje gång man reser som gör att vi vill ha en lista...
|
|
|||
|
|||
![]()
Va smart! Då är det ju ingen som misstänker att det ligger pengar, nycklar m m i solkrämen
![]() |
![]() |
|
|