|
||||
|
||||
Tillbaka från Skiathos
Tillbaka till Sverige och ihållande regn. Nu har vi avverkat en vecka på underbara Skiathos. Ön får dela första plats med Kreta!! Vi har såå mycket kvar att se där så det måste bli fler resor dit. Folket där är väldigt vänliga och hjälpsamma och turisthetsen infann sig aldrig. Otroligt häftigt att åka till flygplatsen och se planen landa! Tycker det gick bra att "vespa" trots hård trafikerad huvudväg. Hoppade på en båt i gamla hamnen över till Skeopolos och hade en underbar dag till havs. Nu får man smälta alla intryck och se om sommaren här kräver en ny resa till någon av paradisöarna
|
|
||||
|
||||
Sv: Tillbaka från Skiathos
Låter bra det där! Ska till Skiathos för första gången i september. Tänker så klart besöka Skopelos också!
Katitzi |
|
||||
|
||||
Det tycker jag är den största sevärdheten på Skiathos.
Kul att ni är så nöjda med er resa! |
|
||||
|
||||
...Du kommer inte bli besviken!!! Bara lite nyfiken på vilket hotell/ort du ska bo på....
|
|
||||
|
||||
Du ska veta att fick stora darren när planet flög över huvudet Jag duckade och fotade min sandal...ha ha Tur att mannen filmade!!
|
|
||||
|
||||
Citat:
Katitzi |
|
||||
|
||||
Samma ort men på hotell Gallini, Apollo. Kanonlägenhet!! Ligger lite längre uppåt...några minuters promenad. Fotoalbum kommer senare idag om du vill kika på paradiset
|
|
||||
|
||||
Kul att ni trivdes på Skiathos!
Jag ser framemot fotoalbumet |
|
|||
|
|||
Skiathos har blivit en favorit för oss. Åker dit om en vecka för tredje året i sträck.
Det finns lite bilder från föregående år här om det är någon som vill se: http://www.christerpettersson.se/ind...2013-och-2014/ Mycket bilder från båtturer med vår favoritbåt Eleni är det, och på favoritstranden Lalaria. |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||