![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Är det någon som vet om man kan använda sig av Flickr istället för Photobucket som föreslås. Jag har även foto i album som är kopplade till fotoklubben jag är med i. Det känns lite onödigt med ytterligare ett ställe.
Christina |
|
||||
|
||||
![]()
Om bilderna är offentliga och det finns en url (webb-adress) till bilden går det lika bra som med Photobucket.
|
|
||||
|
||||
![]()
tack för svaret. Jag får testa i kväll.
|
|
||||
|
||||
![]()
Försökte testa med en bild från Flickr men det fungerade inte.
Senast redigerad av Stusse den 2015-06-30 klockan 12:53. |
|
||||
|
||||
![]()
Synd. Antar att du inte fick någon adress till bilden utan bara till sidan som bilden finns på?
|
|
||||
|
||||
![]()
Har använt Flickr många år och det fungerar perfekt.
|
|
||||
|
||||
![]()
Stusses problem var att länka in dem i forumet.
|
|
||||
|
||||
![]()
Det jag fick var en länk till sidan. Jag har lagt upp en bild från Photobucket men den blev lite stor så nästa gång får jag göra bilden lie mindre.
|
|
||||
|
||||
![]()
Stusse, det går utmärkt att använda Flickr. Du får fram URL-länken på dina Flickrbilder så här:
1. Klicka på bilden du vill lägga in. 2. Klicka på pilen t.h. under bilden som visas i större format: "Share photo" 3. Klicka på BBCode, kopiera den och klistra in i rutan på Kalimera. Då du klickar på "Förhandsgranska" där ska bilden komma upp. Hoppas jag beskrivit det tillräckligt tydligt, lycka till! //Ann-Kristin |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack! Jag får testa det i kväll när jag kommer hem.
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag har testat med att lägga in en bild från Flickr och det fungerade klockrent med hjälpen jag fick.
Tack för hjälpen. Christina |
![]() |
|
|