![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Ingen dum fråga! Nej! Har en käpp man kan fälla ihop men det funkar inte riktigt. Tittar på varianter av kryckor man kan vika. Dock säger läkaren att jag ska tvinga mig att gå och stärka musklerna för enligt honom är jag för ung för knäproteser. Får testa stavar !! Tack
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag gissar att man känner sig tryggare och har bättre balans med stavar eftersom man faktiskt har en på varje sida. Dessutom ser det ju rätt sportigt ut
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Har inte doktorn sett till så att du kommer till en bra sjukgymnast? Är du bara 50 måste du ju verkligen träna upp det där så att det inte går överstyr för tidigt.
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hade faktiskt krymp 4 centimeter när jag skaffade nytt pass nu eftersom knäna är så böjda. Spinning it is
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag har också artros och kämpar på med promenader, fast det gör ont, men jag vill inte bli stillasittande och stel. Jag vill gärna tipsa dig om vattegympa i varmt vatten det är jättebra. Jag brukar även passa på att göra övningar i det varma vattnet när vi är i Grekland.
Ha en fin semester i Petra. Carina |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Igen tack till alla!! Mina ben är så sneda att jag inte kan gå vettigt, även om jag fick bort smärtan. Men om både doktorn och säger att träning är bra är det bara att sätta igång! Som sagt: Är för ung för proteser ( i mitt fall helproteser på båda knäna) och det vore ju vansinnigt att tjata sig till det då om det riskerar bli dåligt och om träning hjälper. Börjar min semester i morgon och får genast ta tag i projekt Grekland 2015
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Och ni, skulle det ju vara
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Eva |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ni kommer säkert att få en fantastisk resa. Molyvos är jättefint men backigt. I hamnen kan ni sitta ner och dit kommer ni enkelt med turisttåget om det går eller med taxi. Jag bodde på Voulas studios förra året och om du orkar tycker jag att ni ska försöka ta er upp en bit i gränderna. I år blir det ingen Greklandsresa men det är inte knänas fel utan en massa andra omständigheter. Kvinnokoperativet säljer många lokala produkter i sina affärer. De håller hög kvalité.
Eva |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Var i Petra förra året och tyckte det var underbart! Rofyllt och enkelt på alla sätt och vis.Glöm inte att ta en taxi upp till lilla byn Petri som ligger ovanför Petra! Underbar mat på tavernan och utsikten är bedårande! Trevlig resa/Carola ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hurra vilket bra tips! Kul att ni trivdes. Har haft separationsångest från mitt älskade Pythagorion men syrran har rätt: man måste ju se och uppleva något annat ibland!
|
|
||||
|
||||
![]()
A l t er relativt, Eva
![]() og "målet" er vel verdt strevet ![]() Siden mitt "motto" er "1 bilde sier mer enn 1000 ord" ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja oj då:-) eftersom jag bara kan gå på sidan i trappor, alltså sidledes, är det än lurig trappa. Det hänger helt på hur lågt räcket man håller sig i sitter. Vill gärna göra ett försök - utan att stå på huvudet! Ner är mycket värre än upp
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Petra er et trivelig og godt valg synes jeg ![]() Og, det stemmer, han ble skadet , det var lang + ringfingeren. Det går bra ![]() - det var venstre hånd, den fungerer, selv om fingrene ikke kan rettes helt ut lenger. |
![]() |
|
|