![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Oh, vad härligt ni har haft det. Man längtar ju enormt, speciellt när du skriver att ni haft fötterna i Medelhavet!
Men du har haft tur, det är inte självklart att det är så fint väder varje år i februari. Jag minns att det var snöstorm några dagar mitt i februari för ett par år sen. Kul att du hade sådan tur med vädret! ![]() Marianne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Åååh, vad härligt det låter. Denna berättelse samt Packat och klart igår gör mig så sugen på att åka till Aten i denna säsong. Att besöka närliggande öar skulle vara intressant för att se en annan sida av Grekland. Att dessutom doppa fötterna i Medelhavet i februari verkar vara en höjdare!
Med detta väder ute (-18 i morse) börjar Greklandsabstinensen bli väldigt påtaglig just nu! |
|
|||
|
|||
![]()
Ja, jag håller med om att Grekland är ett suveränt land att åka till ALLA tider på året.. Jag har varit där även i oktober och på sommaren förut men ännu mer övertygad om det blev jag i december...och det var som svensk sommar då flera dagar!
Packat och klart gav mig sådan längtan tillbaks..Vi gick ju bara för ett par månader sen på samma ställe!! ..Det kanske blir en sportlovsresa dit 2007!! Lissi- som har en VÅRRESA till Grekland att glädja sig år nu... |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Någon som vet om det kommer i repris? ![]() Marianne |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?...08&lpos=lasMer |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tyckte det var härligt och se
![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Oj, vilken tur att jag just såg detta. Tack för det! Slår på tv'n nu.
Även om man har "sitt eget Aten" som favorit, så är det ju alltid kul att se och läsa om andras upplevelser, och reportage från Grekland/ Aten är ju alltid spännande. Kan hända man blir besviken, men kanhända man får en trevlig stund framför tv'n, hoppas det! Marianne PS. Har nu sett programmet, det var härligt att komma ner en stund till välkända gator och utsiktspunkter! Jag vill åka NU!!! Senast redigerad av Marianne den 2006-03-09 klockan 15:44. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
/Abi PS. Det var visst gamla nyheter. Senast redigerad av Abi den 2006-03-09 klockan 15:41. |
![]() |
|
|