![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Underbara bilder igen.. särskilt den på butiken i alla de fina färgerna.. att gå in där hade varit spännande!
Gjorde du det? Ja, du man tröttnar aldrig på greksallad!.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack själv Janne!Det var kul att träffas och du vågade åka med en som "kör som en grek".Vi är ju evigt unga, visst är är det fantastiskt ,måste vara vår kära Grekland som håller oss unga!
Monika tack för infot,har alltid undrat vad som ingår i dessa "kakor". Den färglada butiken är en av många små där det finns allt,även om man inte kan tro det ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vackra foton på Koroni.
Ser att de kommit en liten bit längre med vägbygget nu. Jag och Anneli satt på restaurangen som ligger precis bredvid ditt boende Janne. Om du inte redan har testat den så kan jag verkligen rekommendera den. Och särskilt de fyra ugnsbakade ostarna. Och särskilt det röda vinet till! MUMS! |
|
||||
|
||||
![]()
Nämen....! Damen med fisknätet är ju samma tant som Susie har i sin bildgåta!!!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det var hit jag kom den allra första vintern i Grekland...till Koroni området och byn Charakopio. Drack morgonkaffet på balkongen och tittade på de snöklädda topparna på Taygetos berget...sen var jag fast
![]() Jisses det är 16 år sedan nu i vinter ![]() Senast redigerad av Agda den 2015-09-17 klockan 22:57. Anledning: Tillägg |
![]() |
|
|