![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Så har jag suttit i flera timmar denna eftermiddag och valt ut 35 bilder till ett fotobrev feån Aten, lagt dem på skrivbordet , laddat upp via photobucket och lagt in på Kalimera och skrivit text... Växlat mellan flikarna och varit så rädd att något skulle hända så allt försvinner.( Det har hänt en gång förr när jag var ovan...) Efter bild 34 kommer jag på att jag hade den bästa bilden ej uppladdad och ska minimera så jag kommer åt mitt album på skrivbordet.DÅ trycker jag på krysset uppe i hörnet istället för på minimeraknappen så ALLT är borta!! Det går inte att fånga upp på något sätt via historik...så tyvärr så blir det inte något resebrev! Detta gör jag INTE om.....dryga tre timmar helt bortkastat
Ni som följt mig på FB har ju ändå sett de flesta bilderna, men något nytt här blir det tyvärr inte... ...och det blir inget från Pireus heller ![]() NU ska jag göra nåt annat! Ha en fin söndagskväll!! ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Jag förstår din ilska och frustration. Blir också galen när tekniken inte är med mig. Synd att det inte blev några bilder, men du skev så målande när du var på plats, att jag har bilder i huvudet ändå. Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Nej, så synd. Synd för dig som har lagt ner så mycket arbete - och synd för oss andra som skulle få nöjet att se bilderna. Jag såg verkligen fram emot det, men jag forstår din frustration!
|
|
||||
|
||||
![]()
Ajaj, man kan få knappfobi för mindre.
|
|
|||
|
|||
![]()
Men SÅ trist Lissi.. kan förstå dig...jag har ju kollat på FB... det var fina bilder!..
![]() Sunny, som nyligen reg. sig på FB och därför inte hänger här så mycket längre!.. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Så tråkigt för dig, Lissi, men jag förstår att du inte vill lägga ner mer tid. Jag har följt dig. Tyvärr är jag inte på FB så jag kommer inte att få se dina fina foton. Jag hoppas dock att du återkommer en annan gång.
Marilene |
|
||||
|
||||
![]()
Jamen usch så retsamt och frustrerande...
![]() ![]() Simetra ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jeg kjenner den fortvilte følelsen
![]() ![]() Virkelig Kjempeergerlig ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Jag brukar klicka på förhandsgranska innan jag lämnar meddelandet jag håller på med, då går det att komma tillbaka med bakåt-pilen uppe till vänster på sidan ![]() Har ingen annan upptäckt det? Jag kan t o m fått tips här i forumet, jag vet inte ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Men om Du ska klicka bort flikarna med minimeraknappen för att komma åt ett album på skrivbordet och råkar trycka på krysset i högerhörnet istället för "minuset" så försvinner allt oavsett vad Du skrivit....Inte Kalimeras fel, men min klantighet....
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Trist att höra Lissi, men du kommer igen. I know
![]() |
![]() |
|
|