![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
TACK..för gratulationerna!!..
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Det är du värd. Gittan! Och katterna. Birgitta. |
|
|||
|
|||
![]()
Särskilt katterna!!..
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vilken fantastiskt bra bild! Grattis Sunny! I sanning en värdig vinnare!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag vart SÅ överraskad så jag glömde att TACKA dig Janne för de fantastiska vinnar-priserna..5 st e-guider, en almanacka med bilder från Peloponessos (som du tagit..antar jag?!), en bok..WOW.. vilka fina priser!..
![]() ![]() Nu får jag fundera på vilka e-guider jag ska välja...kul!.. ![]() Sunny, glad&tacksam!! |
|
||||
|
||||
![]()
GRATTIS alla som placerat sig topp 10!
Jag trodde i det längsta att någon av bilderna jag röstade på skulle komma, men icke. Så är det med smak och tycke ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nästa gång när det är fototävling, då ska jag gå till katthem och tar bild på massa katter. Då vinner jag nog!
|
|
|||
|
|||
![]()
Det där var rätt så elakt sagt tycker jag.. min bild visar inte bara katter..utan enkelheten hur livet på en liten ö oftast ser ut och det är just det de flesta gillar och därför röstat...Inte enbart för katternas skull..
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Masse, som gillade vinnarbilden skarpt! |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Bild 11, 90 och 34 gillade jag väldigt mycket! Tyvärr hamnade inte ngn av dem på plats 1-10, snyft! Skulle hemskt gärna vilja veta var bild 34 är tagen för det ser himla mysigt ut där...
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Grattis alla pristagare - jag röstade rätt på nr 1 och nr 2, men hade även kunnat haft nr 3 som vinnare - gillade alla tre skarpt
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Amorgos är alltid MYSIGT!
Birgitta. |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Grattis till segrarinnan och till alla kattor som villigt poserade i väntan på belöning!
/ Jannis |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()