![]() |
|
||||
|
||||
![]()
De beste julegavene er de barnebarna har laget til oss
![]() I år fikk vi også en annen gave som virkelig varmet! En dobbel dvd med GRESKE filmer ![]() Vi gleder oss virkelig til å se filmene, men det beste med gaven er at når man kjøper filmene støtter man Facebookgruppen "Kreta trenger vår hjelp" På samme måte som med "Øya"dvdene ifjor, da var det barnehjem i Athen man støttet. Jeg kjøpte fire og ga bort som julegave i fjor ![]() Overskuddet på salg av Øya dvd'ene nå i nov/des går også til " Kreta trenger vår hjelp" (sto det på et vedlegg til filmene vi fikk til Jul) - jeg visste ikke at de solgtes fortsatt! Siden jeg ikke er på Facebook, visste jeg ikke om disse filmene! Men det gjorde datteren vår, og kanskje noen her på Kalimera? Har noen formidlet noe om dem her har jeg ikke fått det med meg ![]() Dette er filmene: ( Finnes det gresk tangent ord på Iphone?) 1. GUD ELSKER KAVIAR (2012) 2. Shirley Valentine (1989) 3. PROTI FORA NONOS (2007) 4. REISEN TIL KYTHIRA (1984) 5. BIRØKTEREN (1986) Shirley Valentin er den eneste vi har sett, den har vi jo sett noen ggr i løpet av årene ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Låter toppen. Ska kolla närmare sedan. Har letat efter bra grekiska filmer länge nu. Och kan man samtidigt stödja en god sak är det ju kanon! |
|
|||
|
|||
![]()
Jag har ju lyckan att ha alla Theo Angelopoulos filmer med svensk text...
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Kari : Det finns grekiska bokstäver på Iphone
|
|
||||
|
||||