![]() |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Tomten kom med presentkort till oss för att se Mamma Mia så vi ska vara där den 21 april. Ska bli riktigt roligt att få Skopeloskänsla på Tyrol. Men om Ni tänker Er dit så är det dags att boka för det är inte mycket som finns kvar.
Margaretha |
|
|
||||
|
||||
|
Hoppas att ni som ska gå dit berättar hur det är. Lyssnade på en intervju med Björn Ulveus på radion igår och det låter hur kul och trevligt som helst.
|
|
|
||||
|
||||
|
Såg att alla fyra abborna var där med. Progress!! Visserligen kom de var för sig, men ändå.
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
|
|
|||
|
|||
|
Alexandra Pascalidou skriver på sin Facebooksida att hennes Mamma är med i produktionen och spelar Mormor/farmor. Kul!
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Birgitta. |
|
|
||||
|
||||
|
Nu har nyheten även nått Ekathimerini.
|
|
|
|||
|
|||
|
Jag må svära i kyrkan men har aldrig varit så förtjust i ABBA och blev bjuden på mamma Mia- musikalen. Förutom dekoren var det ju inte något som hade något grekisk touch över huvud taget. Men men. Tyrol behövde en kick i rumpan och om maten och lokalen är grekisk önskar jag alla en fantastisk upplevelse
|
|
|
||||
|
||||
|
Förlåt om jag tog tråden men ville inte starta en ny...bara göra ett inlägg,
På grund av Josefin Nilssons tragiska bortgång och nära samarbete med Björn o Benny måse jag bara säga: Lyssna/köp hennes skiva "Shapes"!! Helt underbar och väldigt B&B! Tidlös och visar vilken fantastiskt sångerska hon var! Så glad att jag har kvar den! Gonatt alla
|
|
|
||||
|
||||
|
Nu har jag varit på Tyrol. Det började med ouzo och slutade med dans
En trevlig kväll i gott sällskap. Medryckande ABBA-musik och god mat. Dekoren var grekisk men visst saknades alla de där ljuden (eller oljuden beroende på hur man ser det) och framförallt den där speciella doften av GreklandRAN
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
|
|
|||
|
|||
|
I torsdags fick vi lite försmak av Grekland då vi besökte Tyrol och Mamma Mia the party.
God mat och härlig musik och dans. Nu får vi vänta på Greklandsresan. Margaretha |
|
|
|||
|
|||
|
I torsdags fick vi lite försmak av Grekland då vi besökte Tyrol och Mamma Mia the party.
God mat och härlig musik och dans. Nu får vi vänta på Greklandsresan. Margaretha |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
![]() |
|
|