![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej alla
![]() Jag har saknat er och "vänt på bladet". Vingresor flyger numera med bra avgångar från min stad, Jönköping, till Kreta! För oss är flygtiderna viktiga när man åker charter. Brukar åka från Landvetter annars. Räknar man bort bil, bensin, parkering 1 vecka och fika på Landvetter(öl o Jäger för flygrädda ![]() Vi åker kl.10 en torsdagmorgon och hem tidigt på morgonen vilket gör att man (tyvärr ![]() ![]() Läser i Lokaltidningen att Charterresorna från Jönköping till Kreta har ökat...konstigt.. kan det bero på tillgången?! ![]() ![]() Vi bokade tidigt och betalar endast 8200:- för oss 2 för en nyreoverad 1:a vid havet. Trevlig helg, alla ! ![]() /Kerstin |
|
||||
|
||||
![]()
Trevlig helg på dig också, Kerstin (Kajja) och grattis till resan!
Birgitta |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Vi har några avgångar med flyg från Kalmar med Ving till Rhodos och några med Fritidsresor till Kreta men det är bara enveckorsresor. Med Fritidsresor till Heraklion blir det bara 6 dagar för flyget ner går 23.55! Alltså nattflyg. Jag saknar 2 veckorsflygen från småorterna. Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Helt klart ett alternativ för nästa års Kretaresa om vi vill åka charter....
![]() Årets resekvot är nu mer än fylld och Kreta får nöja sig med en kortresa 6 dagar mellan de andra resorna. Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Lesvos?
|
|
||||
|
||||
![]()