![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Eyjafjallajökull kan ju vakna igen.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
[QUOTE Kalimera;381293]Eyjafjallajökull kan ju vakna igen.
![]() ![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
1. Det er ofte streik i Hellas 1. mai.
2. Det er aldri streik i Hellas en helligdag, for selv de som organiserer streikene, eller deres familie, skal reise da. Hva som skjer 1. mai i år kan vi jo bare gjette. Men Lisa, du er en erfaren hellasturist, du klarer deg bra, uansett hva som skjer, ikke sant! |
|
|||
|
|||
![]()
Det sura blir i så fall att betala förbokat hotell om man inte kan komma fram p g a strejk! Annars är det inga som helst problem...JAG ÄR JU I GREKLAND!
![]() Lissi Senast redigerad av Lissi den 2016-02-05 klockan 22:02. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Når jeg ser hvor mange avganger det er mellom Athen og Kalamata (i linken til Admirala) er det usannsynlig/ l i t e trolig at du ikke kommer til Kalamata 1.mai ![]() - og om bussen kl 14 /14.15 (14.30 -jeg trodde den gikk tidligere ![]() fra Kalamata til Kardamili kl 18 ![]() ![]() Hvis du ikke kommer videre fra Kalamata sjekker du booking.com d a, og bestiller "rom for natten" ![]() - eller bruker pengene på en taxi til Kardamili istedet... ![]() Jeg tror (men vet ikke sikkert) at Stella h a r rom natten 1 - 2.mai ![]() Men vi har ![]() ![]() Selv om det ofte er streik i Hellas 1.mai, så blir det ikke det i år, fordi 1.mai faller på Grekernes viktigste Helligdag, 1.påskedag ![]() Og, det aldri er streik i Hellas på en HELLIGdag ( iflg Admirala) ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag skojar lite Kari och jag tror visst att jag kommer fram, kanske t o m första maj.
![]() ![]() Lissi - som inte bokat rum första natten Senast redigerad av Lissi den 2016-02-06 klockan 08:33. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
I tillegg er KTEL et privat selskap, som uhyre sjelden omfattes av streikene uansett.
|
|
||||
|
||||
![]()
Kommer du inte väg från Athen får du husera hos oss på Pendeli berget i Athen! Tror jag är nere i Påsk!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Citat:
Lissi |
|
||||
|
||||