![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Hoppas allt ordnar sig till det bästa. Och fortsätt skriva ...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Allt gott till dig, Monica. Vi håller alla tummar vi kan. Vi är många som älskar dina små betraktelser.
/Netwolf |
|
|||
|
|||
![]()
Så tråkigt besked naturligtvis, men gott att Du berättar! Alla tankar och välgångsönskningar...tack för rapport.
Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Jag undrade vart du tagit vägen, eftersom du inte skrivit på flera veckor. Nu vet vi alla och hoppas att behandlingarna ska hjälpa dig att bli helt frisk igen!
Hälsningar från Jämtland / Jannis |
|
||||
|
||||
![]()
Du finns i mina tankar Monica! Kommer att längta extra mycket efter dina bloggar (om det nu är möjligt) för att få höra att allt går på rätt håll. Här kramas det tummar för dig!
Masse |
|
||||
|
||||
![]()
I allt det jobbiga berättar du så vackert ändå. Skriv när du orkar. Krama tummar var ett bra uttryck som jag inte hört tidigare. Tack Masse. Även jag kramar mina.
Monica F |
|
||||
|
||||
![]()
Tänker på dig och hoppas på det bästa
Simetra |
|
||||
|
||||
![]()
Tänker på dig Styrkekramar från mej
|
|
||||
|
||||
![]()
Men oj, tack för alla välgångsönskningar! Säkert är det många i kalimeras vänkrets som fått såna här trista besked från läkare, och som ändå ser framåt mot åtskilliga år av återvunnen hälsa. Goda tankar hjälper, det är säkert!
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Sköt om dig nu! |
|
||||
|
||||
![]()
Med ditt sätt och se optimistiskt på saker och din starka vilja så går detta så bra!!
Riitta, som skall till mammografi om 2 timmar! |
|
||||
|
||||
![]()
Även jag vill skicka mina varma välgångsönskningar till dej.
Jobbigt besked men du är en klok och positiv person och det är bra i sådana här situationer. Ta väl vara på dej och gör många roliga saker. Dit hör väl att skriva här ![]() många styrkekramar! //maji ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tråkigt att höra att du har problem med hälsan. Men det kommer att gå bra!
/ Anne ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack Monica för att du orkar berätta!
Jag förstår att du har en jobbig tid framför dig men önskar dig allt det bästa. Kram Anki |
|
||||
|
||||
![]()
Det är förstås väldigt tråkiga nyheter du kommer med Monica. Dock är jag glad att du berättar, och jag är säker på att det här kommer gå bra. Din underbart positiva inställning kommer att bidra till det.
Massor med styrkekramar, och ta hand om dig! Senast redigerad av Kalimera den 2016-03-02 klockan 13:42. |
|
||||
|
||||
![]()
Kramar till Dig Monica!💙
Katitzi ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jättekramar !!!
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag önskar dig allt gott. Ha förtroende för läkarvetenskapen och förtröstan inför framtiden.
Tänker på dig. /Magnus |
|
||||
|
||||
![]()
Tänk, jag tycker att knölen är mindre redan...det är alla era trevliga hälsningar som puttar på kemikalierna...
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Hoppas verkligen att du känner att vi är många här som tänker på dig! Jag är övertygad om att din positiva inställning kommer att hjälpa dig genom detta. Kramar till dig Monica! Maria |
![]() |
|
|