![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack A & B för den här resan! Det är så roligt att läsa om era dagliga "äventyr". Ser fram emot nästa
![]() Hälsa Birgitta att matbilderna med beskrivning var toppen! / Ketstin ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för rapporter! Ni är snabba iväg igen.
![]() Lissi- direkt från Pylos |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för vi fick följa med på resan, ser fram emot nästa resa.
Carina |
|
|||
|
|||
![]()
Som vanligt,så härliga dagsrapporter.
Stort tack att jag fått hänga med på er resa även denna gång,ser fram emot nästa!!! Monica😎 |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för att vi fått vara lite som en betraktande fluga på väggen på er resa. Det är lite den känsla man får när man läser era och andras härliga rapporter här. Man får en bild på näthinnan precis av hur det ser ut och var det sker.
Det ska bli kul att läsa från er nästa resa också. Välkomna hem till underbara Sverige! |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för goa matbilder och information, Birgitta!
![]() ![]() Visst ska ni till Fourni igen senare i år? Där kan ni ofta få kontosouvli på grillstället uppe vid torget, om det finns kvar. Minns inte namnet, kan det vara I Kali Kardia? Dock har det grillade ofta varit lite torrt när jag ätit där. nilam - jag tänkte inte specifikt på Chania med den där kommentaren om mat i lågsäsong, utan mer generellt. Men oavsett var, om de har samma standard under turistsäsongen, då är det bra ställen. |
|
||||
|
||||
![]()
Jodå, vi far till Dodekaneserna och Fourni i Maj- Juni, tre veckor.
Arne och Birgitta |
|
||||
|
||||
![]()
Hade för mig det! Då kan ni testa kontosouvli där också. Fast gissningsvis är den inte lika god som den ni fick i Chania.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Vi har ju fått god mat hos honom på torget också. Och han har ju också egenodlade grönsaker där. Birgitta. |
|
||||
|
||||
![]()
Tack før info om namnet Kalderimi, Inkfish. Intressant!
Och tack før era berættelser, Arne och Birgitta. Marianne - som njuter att sitta barnvakt hos barnbarnet, medan dottern får en friafton på Madonna-koncert. 23 grader och klockan ær midnatt. Skønt! |
|
||||
|
||||
![]()
Jennie Birgitta. Nikos og Jennie
![]() Glæder mig til at høre nyt om Fourni. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Allt ser gott ut, men detta såg godast ut. Mums!
![]() Tack Birgitta! Citat:
![]() Tack för att ni delar med er. ![]() Citat:
Aha. Tack, nu blev jag en klokare människa. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det behöver ni definitivt inte skämmas för om ni gör.
![]() ![]() Marianne - grattis till barnbarnet, hoppas du har fin vistelse! Janne - ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Lissi - från ett regnigt Pylos. |
|
||||
|
||||
![]()
Fint att ni har flera resor på kommande så har man något att njuta av här hemma också!
![]() Tack för matbilderna, Birgitta, såna får jag aldrig tillräckligt av. ![]() / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Brgitta |