![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej allihopa!
Jag läste i en tråd om att det inte skulle åka några direktbåtar mellan Egina, Poros och Hydra. I såna fall funderar jag på att ändra på sommarplanen ![]() Jag vill inte att vi ska behöva åka tillbaka till Pireus mellan varje ö ![]() Är det någon som vet om detta stämmer? Och om det gör det behöver jag tips på hur jag ska göra... Eller om jag ska byta öar till t ex Serifos och Sifnos. Tacksam för hjälp och förslag... ![]() Helena S ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det kan ju vara så att det tillkommer rutter senare i vår. Men så länge kanske du inte kan vänta. Du kan ju hoppa över Agistri.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Funderar på att göra som du föreslog, skippa Agistri ![]() ![]() Jag började kika på typ Kea-Kythnos-Serifos, men det var mycket dyrare med boenden under perioden som jag har tänkt mig, så jag håller mig nog mer till den ursprungliga planen... Jag får vänta till i maj/juni innan den här rutten spikas helt, beror på diverse orsaker.. ![]() ![]() ![]() ![]() Glad Påsk från Helena S ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej !
Så här är rutterna sen flera år tillbaks : Pireus - Poros - Hydra - Ermioni - Spetses - Porto Heli . & åter . Pireus - Egina - Agistri . & åter . Ha ingen förhoppning att rutterna ändras, endast tidtabellen ändras. (Gäller flygbåtarna.) / Tom som varje vår åker till Poros |
|
||||
|
||||
![]()
Poros är en jättetrevlig ö, och så kan du göra utflykter till Peloponessos därifrån, bara en sån sak.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Tom och Kalimera-Janne för era svar!
![]() Nu börjar jag ställa om, och får helt enkelt läsa på mer om Poros ![]() ![]() Väntar på tidtabellerna för de stora färjorna, men de kommer väl tids nog (jag har ingen brådska). Fråga: är det bara typ Flying Dolphin som åker till Hydra? Helena S - som börjar se saker å ting klarare vad tiden lider ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Masse |
|
||||
|
||||
![]()
Vi åkte också hederliga gamla färjor till Hydra och Poros.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Helena S ![]() |
![]() |
|
|