Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kafé Kalimera

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2016-03-30, 07:19
Netwolfs avatar
Netwolf Netwolf är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2005
Standard V75 vinst

I helgen var det en man som vann otroliga 20 miljoner på V75. När han blev (anonymt) intervjuad i bladet och fick frågan: Vad händer nu? Svarade han "Jag åker till Grekland och stannar till september. Det ska bli jätteskönt".
Vilket bra val! Finns det en bättre plats att fundera på livet och framtiden än där.
Vem vet? Det kanske rent av är en kalemerian.

/Netwolf
Svara med citat
Gammal 2016-03-30, 22:41
Masses avatar
Masse Masse är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2008
Standard Sv: V75 vinst

Uj så härligt! 20 mille och Grekland till september. Det skulle jag vara beredd att stå ut med för halva summan!

Masse
Svara med citat
Gammal 2016-03-30, 23:49
Helena Ss avatar
Helena S Helena S är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2008

Ojoj

Vem vet, kanske var Janne som vann?

Om jag skulle vinna 20 mille skulle jag skänka en stor del till välgörenhet.

Helena S
Svara med citat
Gammal 2016-03-31, 10:39
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin

Reg.datum: nov 2004

Citat:
Ursprungligen postat av Helena S Visa inlägg
Vem vet, kanske var Janne som vann?
Tyvärr inte.

Jag spelar inte på hästar. Dock lämnar jag in stryktips som min morfar började med för tusen år sedan, som sedan mamma ärvde, och som jag numer lämnar in. Samma rader sedan 1950-talet men fortfarande ingen vinst över 100 kr.
Svara med citat
Gammal 2016-03-31, 22:40
rickys avatar
ricky ricky är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2005

Det där med V75 vinster låter bra men i verkligheten är det jätteofta stora system som vinner och storspelare, jag känner flera av dom men dock inte mannen som vann nu även om det också är en spelare.

ATG går ofta ut med att ett litet system för några hundralappar vann när det egentligen var ett litet system som är en del i ett jättesystem.

Det är faktiskt vanligt med spelgrupper på upp till 20 personer som lägger så mycket som 5-6 tusen var i veckan på en del i ett jättesystem.
Jag har suttit med flera gånger när de är förbannade för att sjuan "bara" gav en halv miljon.

en fd tipsexpert blev intervjuad i tidningen för några år sedan om att han hade prickat miljonutdelning flertalet gånger men han funderade själv mest på om han låg plus eller minus.
När en spelare vinner en halv miljon så lägger han ut hälften på nya spel närmsta månaderna...

Jag har en kompis som får tårar i ögonen när travbanan säljer en penna för 10:- för han tycker det är ocker men när han förlorar 10.000 på vinnarspel så rör han inte en min.

Det är faktiskt lite komiskt när man sitter på Kongressen på Valla elle på restaurangen på Jägers och det är flera personer som vinner allt från 50.000 till flera hundratusen och inte en jävel rör en min, och så efter en stund så kommer en av de där spelexperterna som syns på tv fram och frågar hur mycket de vann med alla sexor och femmor inräknat och de agerar ungefär som jag gör när köper en liter mjölk i affären.

Det är klart som fan att Svensson också vinner jättesummor på en Harry men det är ofta spelarna som plockar hem vinsterna.

Jag ser medaljens baksida på gott och ont då jag vistas på en del travbanor. Jag flög upp över dagen så sent som igår till Valla och förra helgen igen var jag o frugan i Kalmar o hade underbar helg bara för att vi skulle till Kalmartravet på söndagen. Travet för mycket gott med sig också även om jag har sett o hört många sorliga historier.
Som sagt så för det mycket gott också med sig, på väg till Kalmar stannade vi till i underbara Kristianopel och åt en fantastisk bit mat på salt & sött i solen med ett spegelblankt hav, sen bodde vi jättefint på Packhuset och en toppenmiddag i Gröna stugan. Jag vet att det låter sunkigt med Gröna Stugan och Packhuset men bättre ställe får man nog leta efter

Har för mig att någon av forumisterna är från Kalmar,!? Verkligen en trevlig stad att besöka
Svara med citat
Gammal 2016-04-01, 09:29
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin

Reg.datum: nov 2004

Citat:
Ursprungligen postat av ricky Visa inlägg
Som sagt så för det mycket gott också med sig, på väg till Kalmar stannade vi till i underbara Kristianopel och åt en fantastisk bit mat på salt & sött i solen med ett spegelblankt hav
Visst är där fint!

När det gäller trav så spelade jag en hel del på 1980-talet. Hängde mycket på Solvalla och umgicks med andra spelare. Jag älskade det livet, och läste allt som fanns att läsa. En dag på Solvalla satsade jag mina sista pengar på en vinnare som jag fått tips om. Jag gick på toa för jag vågade inte se loppet. Min häst vann inte, och då bestämde jag mig för att sluta spela, och det löftet har jag hållit, och antagligen har jag tjänat mycket pengar på det löftet.
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:50.