|
|||
|
|||
Sv: Jag är galen i trappor!
Citat:
Och särskilt då sådana som omgärdar ängshagar som blommar av smörblommor blåklockor prästkragar och med högt gräs. När jag ser såna så hugger det till i hjärtat av Sverigekärlek. I år ska jag vara kvar i Sverige hela sommaren. Och jag är så nöjd med det. Just sommarmånaderna här är så fina. Men resten av året vill jag vara i Grekland. Senast redigerad av Thira den 2016-04-01 klockan 23:19. |
|
||||
|
||||
Tack för ännu fler underbara bilder!
|
|
||||
|
||||
Dörrar, gränder, gamla hus där en dörr står på glänt, nyare hus (lite spektakulärt belägna som jag själv skulle vilja bo i ), fyrar, väderkvarnar, berg, hav, färgglada fiskebåtar, åsnor, kyrkor, blommor, molnformationer, olika ljus...
Har jag glömt nämna något - helt säkert! |
|
||||
|
||||
Janne din bild på trappan i choran i Astypalea är det vackraste jag sett tänk att ha den som en fond Tack alla andra för underbara bilder
|
|
||||
|
||||
Jag menar fondvägg
|
|
|||
|
|||
Jag kan bara hålla med dig att Jannes bild på den trappan är så vacker. Den är vacker i verkligheten också. Jag har en liknande bild men "råkade" få med min man på den, så den är fin på ett annat sätt
|
|
||||
|
||||
Oj, så många fina trappbilder och dörrar!
Tack Lissi för alla fina bilder du la ut. /Netwolf |
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
Jag blev så inspirerad av alla fina bilder att nästa veckas "Veckans bild" är en trappa, här kommer den en dag innan publicering. Glossa på Skopelos. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hade detta varit en bildgåta hade jag gissat på Pythagorion på Samos. Och naturligtvis ingen ledstång.
Jag har nu bestämt mig att alltid ta med min käpp till Grekland, inköpt i Paleochora av en herde. Har även en i vår "översomringsbag" hos Haris studio. Trappor i Grekland är vackra, dock inte studios/hotell-trappor. Och tänk vad man blir glad när man tittar på fina bilder från Grekland. Då är dagen räddad! Birgitta. |
|
|