Hej alla. Detta är första gången på detta forumet för mig.
Tänkte kolla om ni skulle kunna hjälpa mig med vår resa. Vi är 4 stycken som är ute efter en riktig festresa. Vi har varit i Agia Napa 2003, och Sunny beach 2004,2005 eftersom vi alltid åker en gång per år och festar, och en gång avslappningssemester. Denna gången tänkte vi testa något nytt som håller samma standard/röjj och tänkte oss Grekland. Vi kollade först på Kos, men eftersom de svenska charterbolagen (Ving, Always och Fritidsresor) dragit in sina resor dit och börjat satsa på familjer istället blev det till besvikelse ganska snabbt bortvalt. Nu har vi kollat lite på Ios, och Laganas. Vi vill verkligen inte lägga ut så mycket pengar på något som sedan blir en besvikelse. Är övertygad om både landskapet, och grekland ihuvudtaget slår Bulgarien med hästlängder. Men min fråga är: Håller något av dessa samma mått som Sunny Beach i festväg? Eftersom det bara går typ 1 flyg i veckan med Apollo dit jämfört med runt 10 till sunny beach med charterbolag så känns det som det inte är lika bra för vi vill ju ha mycket folk och ös. Verkligen tacksam för seriösa/långa svar av er som helst varit på både ställerna, eller alla 3 jag nämnt eftersom vi ska boka snarast.
Mvh