|
||||
|
||||
En liten reflektion ...
Idag är det första, och säkert sista gången, som jag sitter på ett flygplan och skriver en lista över vad jag ska packa ner, innan jag ens har kommit hem och packat upp ...
Sjöborren, som om 31 timmar kliver ombord på planet till Kreta. Jag har satt in kort från Tilos/Rhodos om någon är intresserad - tyvärr kom de i fel ordning. Så börja med sista korten. Senast redigerad av sjöborren den 2016-05-11 klockan 23:58. |
|
||||
|
||||
Sv: En liten reflektion ...
Oj vad det värker i bröstet när jag kollar på dina fina påskbilder från Tilos. Skulle ju ha varit där! Men det kommer ju påsk flera år.
Kul också att få se den fina fisk-mezen på Rhodos. Det måste ju bli ett stopp där nästa gång! Tyckte figuren bakom Fix-buteljen verkade lite välbekant. Hälsa i så fall så gott till honom! Och på tal om "snabba ryck" vad gäller resor....... Du får ju både Lissi och Arne o Birgitta till att verka som rena sölkorvarna! De har ju ibland flera veckor mellan sina resor. Trevlig resa till Kreta! Masse |
|
||||
|
||||
Citat:
Härlig start på morgonen. /Kajja |
|
||||
|
||||
Bilderna var alldeles underbara!
/ Anne |
|
|||
|
|||
Citat:
Med tanke på alla strejker så är det bra att ha några dagar emellan är min efarenhet som ALLTID har en eller annan strejk på resorna. Nu när jag kommer hem är det 18 dagar till nästa, med Claes till Kreta. Tack för fina bilder sjöborren! Lissi - från bussen till Aten! Senast redigerad av Lissi den 2016-05-12 klockan 11:52. |
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
Mest glad blev jag när jag såg bilden på familjen Armenon! |
|
|