![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Lissi - som just håller på att göra ett "vandringsfotoinlägg från en av vandringarna i Kardamili. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mente jeg hadde kommentert her...men
![]() - ikke for sent det ![]() Ingen tvil om at man kan ha det veldig bra i Kalamata og, veldig fine bilder, Lissi ![]() Men med de gode alternativene som finnes på Mani og i Messinia, så tror jeg ikke v i velger å feriere i Kalamata framover likevel..... Vi h a r "spandert" "ettermiddag/kveld og overnatting" i Kalamata e n gang, det var i 2010 - hadde det bra, spiste god mat og var oppe på borgen ![]() - ellers har Kalamata kun vært kort transfer mellom bussene for oss! Da vi skulle hente leiebil i ferien nå, gikk vi fra busstasjonen og ned (nesten) til havna, det var en trivelig og fin strekning ![]() Og, da vi leverte bilen, etter Koroni/før Nafplio, ble det samme området igjen, passet godt å spise lunsj fhv nær busstasjonen for lettere å "beregne" tiden! - vi fant en kjempebra tavarna, mener den het "Perasma"! Den jeg hadde funnet på Tripadviser, rangert som nr 1 av alle i Kalamata, var stengt, men vi kunne ikke fått bedre mat enn den vi fikk på Perasma ![]() Med det samme vil jeg si at det var suverent å kunne ta buss direkte fra Kalamata - Nafplio, som vi gjorde, den brukte kun 2 timer ![]() Håper dette studenttilbudet som Admirala tipset om ( takk igjen ![]() Sist vi reiste, da andre veien, gikk bussen kl 08.30 fra Nafplio via Tripoli, hvor vi ventet "evigheter", måtte bytte buss igjen i Messinia og var i Kalamata kl 13.30 , dvs 5 timer det!!! - og 15 min for sent til å komme med bussen til Kardamili ![]() - neste buss dit skulle gå kl 18... d a måtte det bli taxi ![]() |
![]() |
|
|