|
||||
|
||||
Captain Jim
Hej
Jag har varit mycket i Paleochora och bor oftast på Galaxy. Enkelt boende men ett fantastiskt läge. Nu ska min dotter med familj komma ner två veckor i juli. De är två vuxna och två barn på ett och fyra år. Jag har kikat lite på boenden och har nu bokat Captain Jim åt dem. Är det någon som har erfarenhet av att bo på Captain Jim och vill dela med sig av erfarenheter? Lena |
|
||||
|
||||
Sv: Captain Jim
Hej. Vi bodde en natt på Captain Jim i höstas. Det var nog ganska ok. Bra läge invid stranden/strandpromenaden österut. Lite knepigt badrum (absolut hela badrummet blött efter dusch) Lite "skrangliga" möbler (sängen höll på braka ihop...) Dålig köksutrustning. Notera att det inte finns något utrymme för barnen på utsidan invid hotellet. Taverna i huset.
Mvh Obo |
|
||||
|
||||
Hej och tack för att du delar med dig!
Jag tycker att läget är bra, trots att det inte finns något område för barnen att leka på utanför. De bodde på Galaxy sist gång och var nöjda med det, så de vet lite vad det handlar om. Nu har de två barn och behöver lite större, därav Captain Jim. Stördes ni av baren som ligger precis bredvid? De kommer att sova med balkongdörrarna stängda, så jag tror inte att de kommer att störas. Baren stänger ju dörrarna när det blir sen kväll/natt. Lena |
|
||||
|
||||
Hej
Jag har nu avbokat Captain Jim då familjen har fått rummet bredvid oss på Galaxy. Roligt att ha dem så nära. Är fortfarande nyfiken på Captain Jim så jag går nog dit och tittar när jag är i Paleochora. Lena |
|
|||
|
|||
Citat:
Det är vår första resa till Paleochora. Ser såå mycket fram emot den! |
|
|||
|
|||
Vi bodde på Galaxy juni 2015..enkelt bra boende,vi hade rum mot havet ,blev inte störda av restaurangen eller gatlivet.
|
|
||||
|
||||
Hej
Ja, det är Galaxy taverna vi brukar bo på. Enkla rum med havsutsikt i två av rummen, 103 som är ett trebäddsrum och 104 som är ett trebäddsrum. Vi bor alltid i 103 och vi trivs väldigt bra där. Vi störs inte alls av tavernan. Den stänger ju vid tolv. Och heller ingen störning av något nattliv. Det finns kylskåp på rummet men ingen vattenkokare men nu när vi åkte hem lämnade vi en kvar. Kanske den finns kvar😎 Det finns vilket rum nu får? Hoppas nu får det bra där!!!!!! Lena |
|
|