![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Härliga bilder igen Lissi!
![]() Katitzi ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Fina bilder! Några väcker härliga minnen. I Erápetra var vi 1989. I Fodele by var jag för kanske 10 år sedan. Gick upp till El Greco museet som tyvärr var stängd- tror det var en måndag? Minns att vi drack färskpressad apelsinjuice då vi kom tillbaka ner i byn.
|
|
||||
|
||||
![]()
Vilka fina bilder! Vi var ju ungefär samtidigt med er i både Lerapetra och Mirtos. Höll lite extra utkik efter er i Lerapetra. Tur jag inte anföll paret på fiskrestaurangen för det var tydligen inte där ni åt lunch
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Det har ju blivit en några från Kalimera som man stött på i Grekland genom åren. Trevligt! Lissi - nyss hemkommen från Normandie för att jobba lite och sen packa om! |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Lissi för att du är så flitig med rapporter och bilder. Tänk så tråkigt det vore utan dem och de från andra som är som du. Själv är jag extra svag för tavernabilder med god grekisk mat och det hade du ju.
Masse |
|
|||
|
|||
![]()
Tack snälla Masse!
Ibland tror man ju att ni ska tröttna, men varav hjärtat är fullt......och så är jag ju en av dem som tycker om att själv läsa alla andras resebrev. Jag älskar när jag får läsa om andras resor. Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Vilken mysig resa ni hade!
// KR |
|
|||
|
|||
![]()
Lissi,så trevligt att få titta och njuta av dina fina bilder👍
Så glad över att Du,Arne och Birgitta samt många andra delar med er av foton och betraktelser från era resor. Monica😍 |
![]() |
|
|